ضرورت ارائه آموزش های امداد ونجات در کانون های مساجد استان زنجان
ضرورت ارائه آموزش های امداد ونجات در کانون های مساجد استان زنجان

ضرورت ارائه آموزش های امداد ونجات در کانون های مساجد استان زنجان

حجت الاسلام یارمحمدی، بر ضرورت ارائه آموزش های امداد و نجات در سطح کانون های مساجد استان زنجان تاکید کرد.
شناسه خبر : 1109891 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از اولویت های کانون ها محسوب می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با تاکید بر فراگیری آموزش‌های امداد و نجات در سطح کانون‌های مساجد خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در زندگی هر فردی قابل استفاده است.

 

وی ادامه داد: نخستین جلسه دوره مقدماتی امداد ونجات ویژه کارکنان ستاد فهمای استان زنجان  با حضور کارکنان ستاد با همکاری هلال احمر استان زنجان درحال برگزاری است.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان،در این دوره که طی 11جلسه با حضور استاد ثبوتی از کارشناسان جمعیت هلال احمر استان برگزار و شرکت کنندگان با مباحث امداد و نجات آشنا می شوند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی افزود: دوره تکمیلی طی 22 جلسه برگزار خواهد شد و پس از پایان دوره برای شرکت کنندگان، گواهینامه  پاین دوره صادر خواهد  شد.

 

وی افزود: با توجه به استقبال  کارکنان ستاه جهت  شرکت در این دوره آموزشی، دوره دوم را نیز برگزار خواهد نمود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با بیان اینکه حضور بچه های مسجد در خدمات رسانی به ویژه امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله و سیل چشمگیر بوده اظهار امیدواری کرد :این دوره ها در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز برگزار می شود تا در صورت ایجاد بحران و حوادث غیر مترقبه به که به مناطق آسیب دیده اعزام می شوند بهتر بتوانند خدمت رسانی نمایند.

 

پایان پیام/ 693