۵۰۰ بادکنک عیدانه بچه مسجدی ها به کودکان در میلاد پیامبر اکرم (ص)
۵۰۰ بادکنک عیدانه بچه مسجدی ها به کودکان در میلاد پیامبر اکرم (ص)

۵۰۰ بادکنک عیدانه بچه مسجدی ها به کودکان در میلاد پیامبر اکرم (ص)

محمدرسول سنجری گفت: بچه مسجدی های کانون امام حسن مجتبی (ع) برای تبریک و شادباش این روز مبارک تعداد ۵۰۰ عدد بادکنک با محتوای تبریک این ۲ میلاد فرخنده به کودکان رودباری اهدا شد.
شناسه خبر : 1109733 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۳

«محمدرسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را یکی از اولویت های اصلی کانون امام حسن مجتبی (ع) برشمرد و گفت: هم زمان با سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، موکب امام حسن مجتبی (ع) در مرکز شهر رودبار جنوب راه اندازی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب افزود: در این موکب ۴ هزار و ۵۰۰ بسته پذیرایی شامل کیک در بین مردم توزیع شد.


وی بیان کرد: همچنین برای تبریک و شادباش این روز مبارک تعداد ۵۰۰ عدد بادکنک با محتوای تبریک این ۲ میلاد فرخنده به کودکان رودباری اهدا شد.


سنجری یادآور شد: یکی از اقدامات بچه مسجدی های کانون امام حسن مجتبی (ع) در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی راه اندازی موکب خدمت رسانی است و تاکنون به مناسبت های مختلفی همچون فاطمیه، اربعین حسینی، سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و نیز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) موکب راه اندازی شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب ادامه داد: علی رغم کمبود منابع مالی اما بچه های مسجدی این کانون فرهنگی هنری به عشق اهل بیت (ع) با همدلی و همراهی و صرف هزینه های شخصی در برپایی این موکب مشارکت می کنند.


وی با اشاره به سایر برنامه های کانون در هفته وحدت، ابراز کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شده و در راستای این طرح ۲۰ خانواده بی بضاعت از نعمت گوشت قرمز بهره مند شدند.


سنجری در خاتمه پخش مولودی، آذین بندی مسجد و همچنین انتشار کلیپ و عکس نوشت با محتوای هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) را از سایر برنامه های مناسبتی این ایام فرخنده برشمرد.

پایان پیام/ 586