دیدار بچه های مسجد بعثت با خانواده شهید ذاکر حسینی
دیدار بچه های مسجد بعثت با خانواده شهید ذاکر حسینی

دیدار بچه های مسجد بعثت با خانواده شهید ذاکر حسینی

برادر گفت:بچه های مسجد بعثت در راستای طرح سه شنبه های تکریم با حضور در منزل شهید سید مهدی ذاکر حسینی از خانواده وی سرکشی کردند.
شناسه خبر : 1109673 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۰

حمید برادر مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت:سرکشی از خانواده شهدا به عنوان یکی از فعالیت های بچه های مسجد در آمده و مسجدی ها هر از گاهی با یک خانواده شهید دیدار می کنند.

وی اظهار داشت:در دیدار بچه های مسجد با خانواده شهدا،علاوه بر تجلیل از رشادت های شهدای گران قدر و تجدید میثاق با آنها، ضمن دلجویی از پدران و مادران شهیدان، استقامت و صبوری آنان نیز پاس داشته می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت گفت:در دیدار بچه های مسجد بعثت  با خانواده شهید سید مهدی ذاکر حسینی از رشادت های این شهید والا مقام تجلیل شد.

برادر افزود:بچه های مسجد در این دیدار پای خاطرات این شهید گران قدر از زبان همرزمان و پدر این شهید نشستند تا توشه ای برای ادامه مسیر زندگی شان با الگوگیری از منش و روش شهدا برگزینند.

وی اذعان داشت:تجلیل از والدین شهدا در راستای طرح سه شنبه های تکریم از دیگر برنامه های این دیدار بود که به همت بچه های مسجد انجام شد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری بعثت به آدرس اکباتان فاز ۲ واقع گردیده است.

 

پایان پیام/ 704