آموزش «حفظ قرآن با بازی کودکانه» و «تربیت قرآنی بدون تنبیه» به مادران قرآنی در چهارمحال و بختیاری
آموزش «حفظ قرآن با بازي کودکانه» و «تربيت قرآني بدون تنبيه» به مادران قرآني در چهارمحال و بختياري
در اولین روز برگزاری دوره آموزشی «هرمادرایرانی ، یک مربی قرآنی» صورت گرفت:

آموزش «حفظ قرآن با بازی کودکانه» و «تربیت قرآنی بدون تنبیه» به مادران قرآنی در چهارمحال و بختیاری

اولين روز از دومين دوره آموزشي «هرمادرايراني ، يک مربي قرآني» از سري برنامه هاي طرح ملي کوثررسالت در چهارمحال و بختياري برگزار شد.
شناسه خبر : 31437 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، به منظور احیای نقش واقعی مساجد درترویج فرهنگ وسبک زندگی اسلامی با حضور بیش از 60 نفراز مدیران و مربیان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد، دومین دوره آموزشی «هرمادرایرانی ، یک مربی قرآنی» از سری برنامه های طرح ملی کوثررسالت در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

 

دراین دوره سه روزه که از امروز سه شنبه چهارم آبان ماه شروع شده و تا پنج شنبه ششم آبان ماه 1400  ادامه خواهد داشت، موضوعات نماز شیرین، تربیت قرآنی بدون تنبیه، حفظ قرآن با بازی کودکانه ، دعوت خوش کودکان به نماز ، با استفاده از ابزار هنری شعر، قصه و بازی نمایشی  و ایجاد فضایی شاد و کودکانه، آموزش قرآن به صورت آسان و لذت‌بخش و توانمندسازی مادران برای تربیت فرزندان قرآنی آموزش داده خواهدشد.

 


استاد دوره آموزشی «هرمادرایرانی ، یک مربی قرآنی» از سری برنامه های طرح ملی کوثررسالت، در چهارمحال و بختیاری، مهدی فاضلی مهرآبادی، مدیرمسئول موسسه شکوفه‌های بهشت ریحانه النبی(س) متولد 1351 تهران است که دارنده سه رتبه اول جشنواره ملی شیوه های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان با سابقه بیش از 400 دوره تخصصی در سطح کشور است.