اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون فهمای حضرت رقیه (س)
اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون فهمای حضرت رقیه (س)

اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون فهمای حضرت رقیه (س)

رضا اسکندری گفت: طرح پیوند مسجد و مدرسه یکی از برنامه های رواق دانش در سومین رویداد ملی فهما است که اجرای آن از امروز در دستور کار کانون فهمای حضرت رقیه (س) قرار گرفت.
شناسه خبر : 1107762 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۱

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما را رواق دانش برشمرد و گفت: طرح پیوند مسجد و مدرسه یکی از برنامه های این رواق است که در دستور کار کانون فهمای حضرت رقیه (س) قرار گرفت.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت بیان کرد: امروز به منظور پیشبرد برنامه های این کانون فهما در ذیل سومین رویداد ملی فهما، تفاهم نامه همکاری مابین این کانون و مدارس دخترانه و پسرانه توحید منعقد شد.


وی افزود: براساس این تفاهم قرار است از طریق تعامل و هم افزایی با مدیران مدارس دخترانه و پسرانه توحید از ظرفیت دانش آموزان در برنامه های کانون فهمای حضرت رقیه (س) استفاده کنیم.


اسکندری ابراز کرد: همچنین قصد داریم از طریق استعداد یابی و برگزاری طرح و برنامه های متنوع زمینه جذب، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ادامه داد: این برنامه ها در زمینه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و ورزشی است که در این تفاهم نامه دیده شده است.


وی اظهار کرد: در حوزه فعالیت های قرآنی دوره های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود و در حوزه فعالیت های فرهنگی نیز توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دستور کار قرار دارد.


اسکندری اضافه کرد: بر همین اساس دانش آموزان این مدارس می توانند عضو کتابخانه کانون شده و از کتاب های موجود بهره ببرند.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت عنوان کرد: در حوزه فعالیت های ورزشی نیز تیم های ورزشی و مسابقات ورزشی متنوع برگزار می‌شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه شاهد حضور پررنگ دانش آموزان در مسجد بوده و بتوانیم در تربیت نیروهای انقلابی متعهد در دل مسجد فعالیت کنیم.

پایان پیام/ 586