اجرای طرح محرومیت زدایی هفته وحدت در کانون شهدا بهشهر
اجرای طرح محرومیت زدایی هفته وحدت در کانون شهدا بهشهر

اجرای طرح محرومیت زدایی هفته وحدت در کانون شهدا بهشهر

قلندری از اجرای طرح محرومیت زدایی در کانون شهدا بهشهر خبر داد و گفت: اجرای کمک‌های مومنانه یک حرکت مثبت با توجه به شرایط فعلی جامعه در هفته وحدت است و تلاش داریم تا در این بخش با رفع محرومیت ها در افزایش وحدت بین آحاد مردم تلاش شود.
شناسه خبر : 1107299 تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

«عقیل قلندری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هفته وحدت نماد پیوند اخوت و دوستی و وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی و مخابره کردن این اتحاد و برادری به جهان است.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: اتحاد، وحدت و برادری راهی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است و باید در این راستا با افزایش وحدت برای توسعه اسلام گام برداریم و در کانون مساجد مهمترین رسالت ما افزایش وحدت و اتحاد است.

 

وی خاطر نشان کرد: با وجود تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی خوشبختانه اختلافی در بین مسلمانان وجود ندارد و ما به عنوان یکی از خادمین این نظام همواره رهرو ولایت و رهبری بوده و در راستای نهادینه کردن فرهنگ نبوی و علوی تلاش خواهیم کرد.

 

قلندری از اجرای طرح محرومیت زدایی در کانون شهدا بهشهر خبر داد و گفت: اجرای کمک‌های مومنانه یک حرکت مثبت با توجه به شرایط فعلی جامعه است و تلاش داریم تا در این بخش با رفع محرومیت ها در افزایش وحدت بین آحاد مردم تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: اجرای طرح «مواسات و همدلی» یکی از برنامه های مهم و محوری ما در هفته وحدت در کنار برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ارزشی و برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) است.

 

وی یادآور شد: حفظ وحدت در جامعه اسلام موجب استحکام بخشی و انسجام بخشی بین گروه های مختلف است و در همین راستا کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با اجرای برنامه های روشنگری، جشن میلاد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و علما، برگزاری مراسمات مولودی‌خوانی و طرح مواسات و همدلی در راستای افزایش وحدت تلاش دارد.

پایان پیام/ 175