اهدای لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در آیین اختتامیه مسابقات مدهامتان
اهداي لوح تقدير وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به حجت‌الاسلام و المسلمين قرائتي در آيين اختتاميه مسابقات مدهامتان
به پاس چهل سال خدمت در محضر قرآن کریم صورت پذیرفت؛

اهدای لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در آیین اختتامیه مسابقات مدهامتان

همزمان با برگزاري آيين اختتاميه چهاردهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامتان، لوح تقدير وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به پاس چهل سال خدمت در محضر قرآن کريم از سوي حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، به حجت‌الاسلام و المسلمين قرائتي تقديم شد.
شناسه خبر : 31349 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین اختتامیه چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» پنج شنبه شب 29 مهر ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» رئیس ستاد اقامه نماز، تنی چند از مسئولان استانی و نفرات برتر این دوره از مسابقات برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین ارزانی، لوح تقدیر «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به پاس چهل سال فعالیت و خدمت به قرآن کریم تقدیم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی کرد.


متن این لوح به شرح ذیل است:

یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ وَإِنْلَمْتَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَه...(مائده، 67)

 

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین استاد شیخ محسن قرائتی (دامت برکاته)

با سلام و تحیات

حضور ارزشمند و پرافتخار حضرتعالی در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی سراسری مدهامّتان، موجب سربلندی و خرسندی دست‌اندرکاران این رویداد مهم قرآنی گردید.

 

معلمی درسهایی از قرآن، ارائه هزاران ساعت برنامه صوتی و تصویری از تفسیر قرآن ، نگارش مجموعه وزین و ارزشمند تفسیر نور و دهها عنوان کتاب دیگر ، که  از نظر مخاطب و شمارگان به یکی از پرخواننده ‌ترین و پرتعدادترین  نشریات کشور تبدیل شد، تنها گوشه‌ای از خدمات  ارزشمندتان می‌باشد  که موجب گردید  تا مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از مقام شامختان به عنوان «عالم مجاهد  وخستگی‌ناپذیر » یاد نمایند.

 

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس، تقدیر و تشکر خود را به پاس عمری تلاش بی‌وقفه و بی‌شائبه‌ی حضرتعالی در توسعه، ترویج و تفسیر قرآن کریم، خدمتتان اعلام می‌نمایم.

امید است در آینده‌ی پُرامیدِپیش رویِ انقلاب اسلامی، تلاش‌ها و اقدامات روزافزون حضرتعالی در تفسیر و ترویج قرآن کریم، روحیه‌ی ایمان و امید را در میان مردم عزیز ایران اسلامی فزونی بخشیده و شاهد رشد و بالندگی همه‌جانبه‌ی‌ فعالیت‌های قرآنی، در گام دوم انقلاب باشیم. 

محمدمهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی