لزوم توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر در کانون‌های مساجد و حوزه امور قرآنی
لزوم توجه و سرمايه‌گذاري بيشتر در کانون‌هاي مساجد و حوزه امور قرآني
امام جمعه زاهدان؛

لزوم توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر در کانون‌های مساجد و حوزه امور قرآنی

آيت‌الله محامي در ديدار با «محمدمهدي اسماعيلي» وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي که صبح امروز پنج‌شنبه 29 مهر ماه صورت پذيرفت، بر لزوم سرمايه ‌گذاري بيشتر در‌ کانون‌هاي مساجد و امور قرآني، تاکيد کرد.
شناسه خبر : 31328 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز پنج شنبه 29 مهر به منظور سخنرانی در سومین همایش «منادیان وحدت» به همراه حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به استان سیستان بلوچستان سفر کرده بود؛ با آیت‌الله «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در استان سیستان‌و‌بلوچستان دیدار و به گفت وگو پرداخت.


 آیت الله محامی در این دیدار با اشاره به ضرورت توجه به جایگاه شورای فرهنگ عمومی و اهتمام به مصوبات آن، گفت: شوراهای مختلف که هم‌عرض و در حوزه فرهنگ هستند، می‌توانند جزء کمیته‌های شورای فرهنگ عمومی باشند.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر در‌ کانون‌های مساجد و امور قرآنی، خواستار کمک به فعال تر شدن کانون‌های مساجد اهل سنت شد.

آیت‌الله محامی ‌با اشاره به گستردگی جغرافیایی استان سیستان ‌و بلوچستان و محرومیت‌های این منطقه، تصریح کرد: رشد و ارتقاء فرهنگ عامل تقویت امنیت پایدار است و مجتمع‌های فرهنگی از جمله کتابخانه، سینما و... می تواند عامل دلبستگی بیشتر مردم به نظام اسلامی شود.