شکوه مادری؛ پاهای محکم رویا بود و قلب روشن ایثار
شکوه مادري؛ پاهاي محکم رويا بود و قلب روشن ايثار

شکوه مادری؛ پاهای محکم رویا بود و قلب روشن ایثار

تصوير قلب شکرگزار همسر جانباز جبهه هاي جنگ و مادر رويا، دختر معلول حرکتي اش در قاب کرامت طرح ملي شکوه مادري نشست.
شناسه خبر : 31255 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به همراه «حسن رضوانی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج  و نیز تنی چند از فعالان فهمای این شهرستان،  امروز و درآستانه آغاز ایام سراسر نور و رحمت میلاد نبی اکرم، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) با حضور در منزل «محمد ابوالفضلی» جانباز سرافراز جبهه های حق علیه باطل، از همسر وی به پاس سالها صبوری همسرانه و پرستاری از فرزند معلول قدردانی کردند.

«اعظم خوش سیما» از سال های زندگی اش با «محمد ابوالفضلی»، همسر ایثارگرش گفت و کلمه به کلمه بیان کرد: ما در سال 67، در حالی که دوسال از مجروح و جانباز شدنش می گذشت، ازدواج کردیم و حالا یک دختر و  یک پسر داریم.

او که با چهره آرام و بی نقصش، قلبی روشن و شکرگزار را برای جمع می گشود، سال ها مادر ِ رویا بود، دختری که در 18 سالگی براثر بیماری  به طور ناگهانی پاهایش از حرکت ایستاده بودند.

این همسر و مادر ایثارگر، همه این اتفاق ها را رحمت بی اندازه خدا توصیف کرد و گفت: روشنی خانه من، همسرم و دخترم هستند، با هر استکان چای که مقابلشان می گذارم با هر تشکر آنها، قلبم به اندازه یک دنیا روشن می شود و درست مثل خورشید می درخشد.

وی جملات خود را با تصویر لبخند حک شده روی هر کلمه و چیدن آن کنارهم که سختی ها هست، زیاد هم هست اما بنظرم آسایش و درخشانی قلب آدم به رشته محبت خداوند است که داشتن های بی انتها را به دست آدم می سپارد، پایان داد.

شیرازیان، در این دیدار که در خانه ای صمیمی و سرتاسر بخشندگی و ایثار صورت پذیرفت،  همراهی همسر و از خودگذشتگی این جانباز سرافراز را ارج نهاد و گفت: حضور ما و قدردانی از شما عمل به وظیفه است  که آرامش را برای ما به همراه دارد.

وی اضافه کرد: طرح شکوه مادری مرحله دوم اجرای سه شنبه های تکریم و قدردانی از ایثار خانواده شهدا و ایثارگران است که هم اکنون با هدف تکریم مادران و شهدا و ایثارگران و مادران تاثیرگذار انجام می شود.

گفتنی است، این دیدار ارزشمند، توسط شیما السادات موسوی،  مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت موسی کاظم (علیه السلام) فاروج برنامه ریزی و اجرا شد.