پرورش استعدادهای مسجدی گامی مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است
پرورش استعدادهای مسجدی گامی مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

پرورش استعدادهای مسجدی گامی مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

باقری گفت: مساجد مکانی امن برای تربیت نیروهای ارزشی و پرورش استعدادهاست و باید از مسیر کانون مساجد نیروهای مستعد و توانمند در خدمت جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار گیرند.
شناسه خبر : 1106057 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مساجد همواره پایگاهی مهم و اثرگذار در جامعه بوده و هستند و باید اکنون با برنامه ریزی مناسب از دل کانون مساجد، جوانان انقلابی و در مسیر انقلاب تربیت شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: رشد وشکوفایی مساجد از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد میسر است و در طول سال های گذشته شاهد رشد و بالندگی فراوانی در این بخش بوده ایم که بیانگر اهتمام بچه مسجدی ها به امور محوله است.

 

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی بین مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با ائمه جمعه و جماعات و هیات امنای مساجد و سایر ارکان مساجد برای برگزاری مظلوب تر فعالیت و انسجام در مسجد ضرورتی مهم است که باید همه با هم با اتحاد و وحدت برای توسعه استعدادهای مسجدی تلاش کنیم.

 

باقری گفت: مساجد مکانی امن برای تربیت نیروهای ارزشی و پرورش استعدادهاست و با توجه به اینکه تربیت، رشد و بالندگی همراه با نشاط و انگیزه نوجوانان و جوانان مهم است؛ لذا پرورش استعدادهای مسجدی گامی مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و باید از مسیر کانون مساجد نیروهای مستعد و توانمند در خدمت جامعه خود قرار گیرند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: شناسایی نیروهای نخبه مسجدی بسیار مهم و اثرگذار است که اجرای طرح «ایران قوی» تا حد بسیار خوبی موجب کشف و شناسایی استعدادهای بچه های مسجد در عرصه های فرهنگی، هنری و مذهبی شد و باید استمرار یابد.

 

وی یادآور شد: مساجد فعال و بانشاط که کار تربیتی و پرورشی خودمان را به نحو احسن انجام می دهد می تواند مکان و محلی برای رشد استعدادها و رسیدن به کمال باشد که نباید از کنار فعالیت های مختلف کانون مساجد به راحتی عبور کرد و باید با دقت و صرف وقت و هزینه در این بخش فعال تر شد.

پایان پیام/ 175