جشن آغاز امامت امام زمان (عج) ویژه دختران برگزار شد
جشن آغاز امامت امام زمان (عج) ویژه دختران برگزار شد

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) ویژه دختران برگزار شد

محدثه رودباری گفت: به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به همت بچه های مسجد جشن با شکوهی ویژه دختران نوجوان و جوان برگزار شد.
شناسه خبر : 1105991 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی به عنوان یکی از رویکردهای کانون در اجرای برنامه های سالیانه، یاد کرد و گفت: هر ساله به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی یکسری ویژه برنامه اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت افزود: بر همین اساس به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به همت بچه های مسجد جشن با شکوهی ویژه دختران نوجوان و جوان برگزار شد.


وی بیان کرد: یکی از برنامه های این جشن اجرای مولودی توسط بچه های مسجد بود و همچنین با دعوت از یک سخنران، درباره مهدویت و فلسفه ظهور نیز سخنانی ایراد شد.


رودبار اظهار کرد: علاوه بر این نیز مسابقه کتابخوانی به سوی ظهور اجرا شده و در راستای اجرای این مسابقه به ۱۳ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی اهدا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی با مضمون تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) از سایر برنامه های بزرگداشت این روز فرخنده بود که در قالب کلیپ و عکس نوشت اجرا شد.



وی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه ها ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در بین نوجوانان و جوانان بود تا بتوانیم برای ظهور امام زمان (عج) زمینه سازی کنیم.

پایان پیام/ 586