درخشش مسئول کانون شهدای کتیران شازند در جشنواره پرسش مهر
درخشش مسئول کانون شهداي کتيران شازند در جشنواره پرسش مهر

درخشش مسئول کانون شهدای کتیران شازند در جشنواره پرسش مهر

حسين زارعي، مسئول کانون فرهنگي هنري شهداي کتيران شهرستان شازند، رتبه اول مشترک کشوري در جشنواره بيست و يکم پرسش مهر رياست جمهوري را کسب کرد.
شناسه خبر : 31223 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما) از استان مرکزی: حسین زارعی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کتیران شهرستان شازند، رتبه اول مشترک کشوری در جشنواره بیست و یکم پرسش مهر ریاست جمهوری را کسب کرد.

در این جشنواره که با موضوع راههای مقابله با کرونا برگزار شده، حسین زارعی در رشته هنرهای تجسمی موفق به کسب رتبه اول شده است.


جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری هر ساله با شروع سال تحصیلی با موضوعی که توسط رئیس جمهور محترم به صورت پرسش مطرح می شود به صورت کشوری و در رشته های مختلف برای فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می گردد.


در پایان سال تحصیلی آثار ارسالی در دو بخش دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد که در این جشنواره حسین زارعی مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کتیران شهرستان شازند و یکی از فرهنگیان از استان کردستان به صورت مشترک مقام اول هنرهای تجسمی رشته عکاسی رو کسب کردند.


لازم به ذکر است، آقای حسین زارعی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کتیران شهرستان شازند در استان مرکزی تنها فردی بود که توانست مقام اول رو در بین تمام رشته ها کسب کند.