کسب رتبه اول طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ کشور توسط عضو کانون حضرت ابراهیم تبریز
کسب رتبه اول طرح ملي قرآني ۱۴۵۵ کشور توسط عضو کانون حضرت ابراهيم تبريز

کسب رتبه اول طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ کشور توسط عضو کانون حضرت ابراهیم تبریز

فاطمه عبدالله زاده، عضو کانون فرهنگي هنري حضرت ابراهيم (ع) تبريز،موفق به کسب رتبه اول کشوري از برگزيدگان طرح ملي قرآني ۱۴۵۵ در رشته داستان نويسي با موضوع و پيام هاي قرآني شد.
شناسه خبر : 31215 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «مجید سوار» از کسب رتبه اول کشوری توسط فاطمه عبدالله زاده از بانوان فعال و عضو کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم (ع) و از بینش پژوهان و اساتید دوره های طرح ملی بینش مطهر در رشته داستان نویسی طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم (ع) تبریز گفت: این جشنواره  که هر ساله در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نیز نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر الهی و همچنین استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر آنان به مساجد برگزار می شود در سال جاری نیز به همت ستادعالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان شرقی برگزارشد.

سوار با اشاره به اینکه قرآن، امید، زندگی، شعار طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ بود؛ افزود: در این مسابقات کشوری  که به میزبانی استان تهران برگزار شد، فاطمه عبدالله زاده از اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم (ع) توانست رتبه اول کشوری در رشته داستان نویسی  با موضوع و پیام های قرآنی را به دست آورد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم (ع) تبریز خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) در طی مراسمی که برگزار خواهد شد از خانم عبدالله زاده تجلیل خواهد شد.

کلمات کلیدی: فهما طرح قرآني 1455