کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر میزبان یادواره شهدای گراییل محله بهشهر
کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر میزبان یادواره شهدای گراییل محله بهشهر

کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر میزبان یادواره شهدای گراییل محله بهشهر

هاشمی گفت: بیست و چهارمین یادواره شهدای منطقه گراییل محله بهشهر به میزبانی شهید هاشمی نژاد بهشهر و پایگاه سردار ابوعمار با سخنرانی شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مداحی سید محمدعلی سیدی برگزار شد.
شناسه خبر : 1105071 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۶

«سیدحمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا از برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر است که در طول سال و در مناسبت های مختلف برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: دیدار با خانواده شهدا، تکریم از مادران و پدران شهدا، برگزاری نشست های روشنگری شهید و شهادت و ارزش های نظام از برنامه های مهم ما در طول سال در این کانون در کنار برگزاری یادواره شهداست.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ما در قبال شهدا و ایثارگری های آنان مسئولیم و باید در راستای نهادینه کردن ارزش ها و آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم که برگزاری یادواره شهدا یکی از این برنامه هاست.

 

هاشمی گفت: بیست و چهارمین یادواره شهدای منطقه گراییل محله بهشهر به میزبانی شهید هاشمی نژاد بهشهر و پایگاه سردار ابوعمار همزمان با شهادت  امام حسن عسکری(ع) با سخنرانی شریعتی نماینده  مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مداحی سید محمدعلی سیدی برگزار شد.

 

وی افزود: غلامرضا شریعتی نماینده  مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد شهدا و بیان خاطراتی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

پایان پیام/ 175