قدردانی ستاد فهمای خراسان شمالی از مادر شهید میلانلویی، یکی از شهدای نیروی انتظامی
قدرداني ستاد فهماي خراسان شمالي از مادر شهيد ميلانلويي، يکي از شهداي نيروي انتظامي
به مناسبت هفته ناجا؛

قدردانی ستاد فهمای خراسان شمالی از مادر شهید میلانلویی، یکی از شهدای نیروی انتظامی

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي به همراه فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اسفراين به مناسبت هفته ناجا به ديدار مادر شهيد «حسين ميلانلويي» رفتند و صبر و شکوه مادري وي را ارج نهادند.
شناسه خبر : 31153 تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما  از خراسان شمالی، همزمان با هفته ناجا «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به همراه سرهنگ «مجید یگانه» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین با حضور در منزل شهید استوار دوم «حسین میلانلویی» رفتند و ضمن قدردانی از خانواده شهید، مادر بزرگوارش را در قالب طرح ملی شکوه مادری تکریم کردند.

 

شیرازیان، ضمن گرامیداشت رشادتها و مسئولیت سنگین امنیت بخشی تلاشگران نیروی انتظامی و یاد وخاطره شهدای این عرصه را بزرگداشت و نقششان را بی مثال دانست.

وی همچنین  در این دیدار تکریم خانواده شهدا را ترویج فرهنگ ایثار شهادت برشمرد و گفت: تمام تلاش ما زنده نگهداشتن یاد و سیره شهیدان است

وی «شکوه مادری» را مرحله دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم معرفی کرد  و گفت: در این مرحله سعی بر این است که ارزش‌های فرهنگی و تربیتی که مادران تاثیرگذار با اولویت  مادران شهدا خلق کرده اند، معرفی شود.

سرهنگ «مجید یگانه» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین نیز موضوع تامین امنیت را مسئله مهم و اساسی خواند و با عنوان این مطلب که ابر مردها کسانی هستند که در راه اعتقاد و هدف درستشان جان را فدا می کنند، گفت:  تلاشگران نیروی انتظامی، پلیس خدمت اسلامی هستند و کسانی هستند که می ایستند و کار  را به انجام میرساند.

وی تلاش در این عرصه را افتخار و ارزشی بزرگ دانست و گفت: 32 شهید در راه امنیت بخشی به جامعه به درجه رفیع شهادت رسیدند و امروز ما هم تا می توانیم تلاش میکنیم و توقعی نداریم.

 

گفتنی است، شهید حسین میلانلویی  در سال 1335 در روستای چهاربرج از توابع شهرستان اسفراین متولد شد. که  یکم دی ماه سال 1362 در اثر اصابت گلوله در راه حق و حقیقت در مصاف با منافقین کوردل و ضد انقلاب  در سقز به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

همچنین پیش از دیدار با مادر شهید، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی طی  نشستی صمیمانه که به همت کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) رابط کانون های این شهرستان تدارک دیده شده بود، با همراهی چند تن از فعالان کانون های اسفراین هفته ناجا را به سرهنگ یگانه و کادر نیروی انتظامی، تبریک گفت و خواستار همکاری بیشتر شد.

این برنامه با دای احترام مسئولین حاضر به تمثال 32 شهید ناجا در اسفراین پایان یافت.

 

پایان/