جشن آغاز امامت امام زمان (عج) باشکوه برگزار می‌شود 
جشن آغاز امامت امام زمان (عج) باشکوه برگزار می‌شود 

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) باشکوه برگزار می‌شود 

زینب بختیاری گفت: به همت بچه های مسجد عصر روز شنبه جشن بزرگ سالروز امامت امام زمان (عج) با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز مسجد باشکوه برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1104951 تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۵۹

«زینب بختیاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به همت بچه های مسجد عصر روز شنبه جشن بزرگ سالروز امامت امام زمان (عج) با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز مسجد باشکوه برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) اسفندقه جیرفت افزود: مولودی و سخنرانی در باب مهدویت و ظهور از ویژه برنامه های این جشن است.


وی بیان کرد: همچنین به منظور پذیرایی از شرکت کنندگان در جشن بسته بندی کیک و شیرینی در نظر گرفته شده در بین آنها توزیع می شوند.


بختیاری اظهار کرد: علاوه بر این نیز طرح شنبه های کتاب با محوریت معرفی کتاب هایی در باب مهدویت و ظهور به صورت حضوری در بین اقامه نماز مغرب و عشاء به نمازگزاران معرفی می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) اسفندقه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: در این برهه حساس که دشمن بر علیه دین و مقدسات تبلیغات سو می کنند ما با اجرای برنامه های اینچنینی می توانیم نوجوانان و جوانان را با امام زمان (عج) بیشتر آشنا کرده و در راستای ترویج فرهنگ مهدویت گام برداریم.
 

پایان پیام/ 586