فعالیت کانون های مساجد باید در راستای احیای کارکردهای واقعی مسجد باشد 
فعالیت کانون های مساجد باید در راستای احیای کارکردهای واقعی مسجد باشد 

فعالیت کانون های مساجد باید در راستای احیای کارکردهای واقعی مسجد باشد 

حسین اسحاقی گفت: عملکرد کانون های مساجد باید در راستای احیای کارکردهای واقعی مسجد رقم باشد و ما نیز بایستی نگاه استراتژیک و فهم دقیقی از این مهم داشته باشیم.
شناسه خبر : 1104232 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین اسحاقی» گفت: عملکرد کانون های مساجد باید در راستای حیای کارکردهای واقعی مسجد رقم بخورد و نگاه استراتژیک و فهم دقیقی از این مهم داشته باشیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راهی را که 20 سال قبل باید می‌رفتند، امروز در حال طی کردن هستند، اظهار کرد: در گذشته شاید این پیشرفت وجود نداشته و اما امروز این فرصت پیش آمده و کانون‌های مساجد بر مدار توسعه فرهنگی قرار گرفته ‌اند که یکی از آنها تکنولوژی است.


وی با اشاره به این که در جنوب کرمان 20 هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند، تصریح کرد: هر کانون فرهنگی هنری مساجد می‌تواند یک کار فرهنگی قوی انجام دهد.


اسحاقی ابراز کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد به لحاظ ایجاد شبکه گسترده فرهنگی در کشور مورد توجه قرار دارد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، یک ظرفیت نیروی انسانی گسترده هستند که در دل مساجد فعالیت می‌کنند و نقش مهم و تاثیرگذاری در همه حوزه ها دارند.


وی با بیان این مطلب که مردمی بودن و حضور جوانان متعهد مسجدی از ظرفیت های مهم کانون های مساجد است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد، یادآور شد: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های اعضای کانون‌های مساجد می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل و دغدغه‌های فرهنگی در کشور باشد.


اسحاقی در خاتمه با تاکید بر این که کانون های مساجد می توانند ظرفیت بزرگی برای منطقه باشند، عنوان کرد: کانون های مساجد باید تربیت نیروهای جوان انقلابی به معنی واقعی را مدنظر قرار دهند.

پایان پیام/ 586