مسجد عامل مهم انگیزشی در موفقیت ورزشکاران است
مسجد عامل مهم انگیزشی در موفقیت ورزشکاران است

مسجد عامل مهم انگیزشی در موفقیت ورزشکاران است

نخودی لاریمی با اشاره به اینکه با قرائت قرآن هنگام حضور بر تشک کشتی آرامش می‌یافتم، گفت: مسجد عامل مهم انگیزشی در موفقیت ورزشکاران است.
شناسه خبر : 1104263 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

خبرگزاری  شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «محمد نخودی لاریمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) اظهار کرد: مسجد و دست اندرکاران این پایگاه الهی، عامل مهم انگیزشی در موفقیت ورزشکاران و ارزش ها هستند.

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان و عضو کانون فرهنگی هنری محراب مسجد شهدا لاریم جویبار اظهار کرد: روی تشک کشتی هنگامی که قرآن می خوانم، آرامش ویژه ای پیدا می‌کنم.

وی بیان کرد: با رفتن به سقاخانه حیدرآباد جویبار و پیرعلم لاریم علاوه بر صفای روح از آنها می خواهم که واسطه من و خدا شوند و یاری گر باشند.

ملی پوش مازنی تیم کشتی آزاد با اشاره به اینکه کسب مدال طلا المپیک هدف غایی من در ورزش کشتی است، ابراز کرد: از زحمات والدینم که با صبوری و پشتیبانی همه جانبه زمینه ساز موفقیت های من هستند از صمیم قلب قدردانی می کنم.

نخودی لاریمی ضمن قدردانی از تمام مردم به ویژه لاریمی ها در مراسم استقبال اظهار امیدواری کرد تا با کسب مدال های بیشتر به ویژه با کسب مدال طلا در المپیک، دل تمام ورزش دوستان را شاد کنم

پایان پیام/ 9