نقش اثرگذار مساجد در فضای جامعه مورد توجه قرار گیرد
نقش اثرگذار مساجد در فضای جامعه مورد توجه قرار گیرد

نقش اثرگذار مساجد در فضای جامعه مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام مهدی باقری گفت: مساجد از جهت فرهنگی مهمترین پایگاه فعالیت های دینی در فضای جامعه هستند و تاثیر عمیق و شگرفی بر معادلات فرهنگی می گذارند.
شناسه خبر : 1104195 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به مناسبت 19 مهر سالروز فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد اظهار کرد: آشنا كردن مردم با فرهنگ مسجد و تعامل اعضای کانون های فرهنگی و هنری با هیات امناء مساجد از جمله اموري است كه بايد در كانون ها مورد اهتمام ویژه ای قرار گیرد.

 

حجت الاسلام مهدی باقری ادامه داد: مساجد از جهت فرهنگی مهمترین پایگاه فعالیت های دینی در فضای جامعه هستند وتاثیر عمیق وشگرفی بر معادلات فرهنگی می گذارند.

 

مدير ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان زنجان نیز در سخنانی اهمیت مساجد و حضور پرشور جوانان در این اماكن، توسعه، تقویت و تبیین جایگاه مساجد، كانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اهمیت ایجاد كتابخانه و قرائتخانه و خانه فرهنگ دیجیتال در كنار مساجد مطرح و مورد تاكید قرار داد.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یک نهاد فرهنگی با پتانسیل بالای جوانان است و نقش مهمی در شناسایی ظرفیت ها دارد.

 

پایان پیام/ 73