تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» در قاب «سه‌شنبه‌های تکریم» شهرستان اقلید
تجليل از خانواده شهيد «علي جمشيدي» در قاب «سه‌شنبه‌هاي تکريم» شهرستان اقليد

تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» در قاب «سه‌شنبه‌های تکریم» شهرستان اقلید

در راستاي برگزاري دومين مرحله از طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» در استان فارس از خانواده شهيد «علي جمشيدي» در شهرستان اقليد تجليل شد.
شناسه خبر : 31097 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، «نجف جمشیدی» برادر شهید «علی جمشیدی» امروز 20 مهرماه در ویژه برنامه تجلیل از این خانواده شهید که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به میزبانی شهرستان اقلید در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: برادر شهیدم از 19 سالگی در دوران انقلاب فعال بود و اطلاعیه ها و سخنرانی های حضرت امام خمینی (ره) را به سمع و نظر آشنایان و اهل محل می رساند.


وی با بیان اینکه شهید «علی جمشیدی» عاشق شهادت بود و تنها آرزویش این بود که در راه خدا شهید شود، افزود: وی در راهپیمایی های دوران انقلاب فعال بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز فعالیت های مختلفی داشت تا به جبهه اعزام شد.
جمشیدی با بیان خاطراتی از این شهید، خاطرنشان کرد: وی همواره می گفت سپاه شغل نیست و سپاه را محلی برای حفظ و پاسداری از اسلام و انقلاب می دانست و با وجود داشتن فرزند خردسال در مناطق جنگی حضور داشت و دست از جهاد و ایثار نکشید.


خاطرنشان می شود، ویژه برنامه تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» که به همت کانون فرهنگی هنری «فدائیان ولایت»، پایگاه مقاومت بسیج «منتظران شهادت» و حوزه مقاومت بسیج «خاتم الانبیا (ص)» شهرستان اقلید در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برگزار شده بود، با حضور حجت الاسلام حامد مرادی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اقلید، مهدی صابری فرمانده و سید مهدی میمندی جانشین حوزه خاتم الانبیاء(ص) این شهرستان همراه بود.


همچنین حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و سرهنگ سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز به صورت مجازی در این دیدار شرکت کردند.


شهید «علی جمشیدی» در تاریخ چهارم فروردین ماه 1364 در سن 25 سالگی طی عملیات بدر به مقام رفیع شهادت نائل آمد.