ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با عمل به وصیت شهدا محقق می‌شود
ترويج فرهنگ ايثار و شهادت با عمل به وصيت شهدا محقق مي‌شود
معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با عمل به وصیت شهدا محقق می‌شود

حجت‌الاسلام نجف‌زاده عمل به وصيت شهدا را بهترين راه گرامي داشت مقام آنها  دانست و ا فزود: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در گرو تحقق اين مولفه است.
شناسه خبر : 31095 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام روح الله نجف زاده در ديدار با خانواده شهيدان احمد پناهي در راستاي اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم با عنوان《شکوه مادري》با تأکيد برضرورت زنده نگه داشتن نام شهدا گفت: بايد هرچه در توان داريم به کار گيريم تا فرهنگ ايثار و منش شهدا به نسل جوان منتقل شود.  

 

معاون فرهنگي بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: شهداي ما با تقديم خون خود امنيت وآسايش را براي ما به ارمغان آوردند و در حال حاضر هم بايد قدر دان خانواده هاي اين شهدا باشيم که  جگر گوشه هاي خود را براي دفاع از نظام وانقلاب به ميدان جنگ فرستادند.  

 

وي با بيان اينکه امروز بايد مجاهدت کساني که در دفاع از مرزهاي ايران اسلامي، حماسه‌هايي را آفريدند و نه تاريخ اين مرز و بوم بلکه در هميشه تاريخ دنيا سبب سربلندي و افتخار ايران و ايراني شدند به نسل جوان شناسانده شونداضافه کرد: ما وظيفه داريم که براي دفاع از ارزشها و حفظ آرمان هاي شهدا و انقلاب در ميدان باشيم.  

 

حجت الاسلام نجف زاده عمل به وصيت شهدا را بهترين راه گرامي داشت مقام آنها  دانست وتاکيد کرد: همه بايد وصيت نامه شهدا را بخوانيم و به آن عمل کنيم چرا که شهدا در وصيت نامه‌هاي خود ما را به پايبندي به ولايت سفارش کرده‌اند از سوي ديگر بايد دانست که همه ما عزت، اقتدار و امنيت امروز ما مرهون خون شهدا است و بايد به گونه‌اي عمل کنيم که فکر و منطق شهيدان مورد توجه و الگو قرار گيرد.  

 

معاون فرهنگي بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان تصريح کرد:شهدا برگردن مردم حق دارند و بايد همواره مورد تکريم قرار بگيرند.  

 

وي خاطرنشان کرد: امروز لازم است که راه و منش شهدا به عنوان الگو سرلوحه همه امور ما قرار گيرد و فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بيش از گذشته ترويج يابد.