تلفیق مفاهیم اسلامی در قالب هنر در کانون مساجد گامی برای تحقق منویات رهبری
تلفیق مفاهیم اسلامی در قالب هنر در کانون مساجد گامی برای تحقق منویات رهبری

تلفیق مفاهیم اسلامی در قالب هنر در کانون مساجد گامی برای تحقق منویات رهبری

حجت الاسلام باقری گفت: جوانان امروز جامعه ما تشنه فراگیری و یادگیری هستند و با توجه به هجمه های مختلف دشمنان باید در توسعه ارزش های اسلامی در جامعه تلاش شود و تلفیق مفاهیم اسلامی در قالب هنر در کانون مساجد گامی برای تحقق منویات رهبری است.
شناسه خبر : 1103508 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به ۱۹مهر سالروز سخنرانی رهبری در خراسان شمالی در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: تحقق منویات رهبری در حوزه مسجد امری بسیار مهم و ضروری سات که نباید از آن غفلت شود.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود:رهبری در  خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد فرمایشات بسیار مهم و اثرگذاری داشتند که این ارتباط گیری با جوانان و در میان آنان بودن از موارد مهمی بود که باید در دستور کار قرار گیرد و بدانیم هر چه بیشتر در جمع جوانان باشیم آسیب های کمتری خواهیم دید.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه دشمنان از ترفندهای مختلف هنری و فرهنیگ و برنامه های مختلف ماهواره ای و فضای مجازی خود برای رخنه در دین و ایمان و زندگی ها استفاده کرده اند و نمی توان ساکت نشست و بی تفاوت بود که همین سکوت، آب به آسیاب دشمن ریختن است و باید مراقب بود.

 

حجت الاسلام باقری گفت: جوانان امروز جامعه ما تشنه فراگیری و یادگیری هستند و با توجه به هجمه های مختلف دشمنان باید در توسعه ارزش های اسلامی در جامعه تلاش شود و تلفیق مفاهیم اسلامی در قالب هنر در کانون مساجد گامی برای تحقق منویات رهبری است و باید با تولید محتوای مناسب فرهنگی به جنگ با دشمن در این بخش رفت.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: اکنون بهترین زمان برای اتصال جوانان و نوجوانان به بدنه مساجد با استفاده از فعال شدن کانون های فرهنگی و هنری است که تا با جذاب سازی و توسعه برنامه های فرهنگی و هنری جوانان بیشتری جذب مساجد و کانون ها شوند.

 

وی یادآور شد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای توسعه کانون های مساجد و پربار کردن این نهاد باید همکاری و هماهنگی دستگاه‌های همسو نیز در دستور کار قرار گیرد تا همه با هم برای توسعه همه جانبه گام برداریم.

پایان پیام/ 175