آغاز کار ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه
آغاز کار ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

آغاز کار ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

با حکمی از طرف آیت الله اعرافی, ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با انتصاب حجت‌الاسلام حسین ملانوری به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام محمدمهدی مسلمی‌فر به عنوان دبیر آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 1103479 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،با حکمی از طرف آیت الله اعرافی، ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با انتصاب حجت‌الاسلام حسین ملانوری به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام محمدمهدی مسلمی‌فر به عنوان دبیر با هدف ظرفیت شناسی و تقویت مسجد محوری در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

 

حجت الاسلام محمدمهدی مسلمی‌فر دبیر ستاد راهبری مساجد در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه محور اصلی مساجد، امامان جماعت هستند که فرزندان حوزه محسوب می‌شوند، ستاد راهبری مساجد در اولویت اول پیگیر آموزش، تربیت و ارتقاء این افراد، جهت اداره هرچه بهتر مسجد و محله است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه امام مسجد، در اولویت بعدی، این ستاد به‌دنبال خدمات‌رسانی به امامان مساجد با استفاده از ظرفیت‌های حوزه و دیگر ارگان‌هاست که ان‌شاءالله با یک زیرساخت مناسب و به صورت یک اتوماسیون ویژه بتواند به امامان مساجد خدمات‌رسانی کند.

 

مسلمی‌فر افزود: از دیگر برنامه‌های پیش رو طراحی یک سامانه جامع آموزش و اعزام ائمه جماعات است که بعد از اقدامات نهایی به‌زودی از آن رونمایی می‌شود.

 

دبیر ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: با توکل به خدا و وحدت بین ارگان‌ها، ان‌شاءالله بتوانیم قدمی برای مساجد و امامان جماعت در سراسر کشور برداریم.

 

 

 

پایان پیام/ 40