توزیع غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا در عزای آل الله
توزیع غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا در عزای آل الله

توزیع غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا در عزای آل الله

افشارزاده از اطعام دهی به نیازمندان کوی مهرگان نکا در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: توزیع غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا در عزای آل الله اجرایی شد و از نیازمندان منطقه در روزهای عزاداری دهه آخر ماه صفر دستگیری شد.
شناسه خبر : 1102727 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۸

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در پی سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تداوم نهضت احسان عمومی‌ در کشور، کانون های فرهنگی هنری مستقر در مساجد سراسر کشور برای جذب و توزیع کمک‌های به خط شدند و تلاش مضاعفی را در این بخش انجام دادند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: دستگیری از نیازمندان در دوران کرونا با توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریر، غذای گرم، نان و توزیع بسته های بهداشتی از جمله کمک های بچه مسجدی ها در عمل به فرامین رهبری در کمک مومنانه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کمک به نیازمندان در هر جایگاهی از وظایف مهمی است که برعهده داریم و نمی توان نسبت به سرنوشت افرادی که با ماو در کنار ما زندگی می کنند بی تفاوت بود و لذا دستگیری از نیازمندانی که در منطقه کوی مهرگان نکا و کانون امام علی(ع) نکا هستند در دستور کار است.

 

افشارزاده از اطعام دهی به نیازمندان کوی مهرگان نکا در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: توزیع غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) در عزای آل الله اجرایی شد و از نیازمندان منطقه در روزهای عزای آل الله دستگیری شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: مردم در زندگی اجتماعی همیشه نیازمند یاری و مساعدت همنوعان خود هستند و باید تا جایی که در توان ماست برای یاری رساندن به افراد نیازمند در بخش های مختلف مالی، معیشتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پای کار باشیم.

 

وی یادآور شد: کمک های بچه مسجدی ها در عمل به فرامین رهبری در کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و لبیک گویان پای کار انقلاب و ارزش های نظام و حمایت همه جانبه از رهبری و ولی فقیه خود هستیم.

پایان پیام/ 175