کانون های مساجد جهرم میزبان عزاداران در سالروز شهادت امام رضا (ع) است
کانون های مساجد جهرم میزبان عزاداران در سالروز شهادت امام رضا (ع) است

کانون های مساجد جهرم میزبان عزاداران در سالروز شهادت امام رضا (ع) است

نعمت اللهی گفت: در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، آیین های عزاداری و سوگواری با حضور اهالی مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1102578 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۷

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهرم در سالروز شهادت حضرت رضا (ع) غرق در سوگ و ماتم هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شب گذشته میزبان محبان حضرت رضا (ع) بود که این مراسم با نوحه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) و همچنین حضور پرشور بچه های مسجد انجام شد.

 

وی بیان کرد: در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» نیز آیین سوگواری و عزاداری با سخنرانی رئوفی از کارشناسان مذهبی برگزار و سپس با نوحه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) از این کانون فرهنگی و هنری ادامه پیدا کرد.

 

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز میزبان محبان اهل بیت (ع) به ویژه حضرت رضا (ع) در سالروز شهادت این امام همام بود که فصاحت از کارشناسان مذهبی سخنرانی کرد و عطایی نیز به نوحه خوانی پرداخت.

 

وی عنوان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» که مهیای پذیرایی از شهروندان در پیاده روی «حرم تا حرم» است با راه اندازی موکب به پذیرایی از شهروندان مشغول هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: آیین های عزاداری و سوگواری همچنین در کانون های فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، «پیمان غدیر»، «سلاله پاکان»، «مشکات الرضا (ع)»، «امام کاظم (ع)» و کانون های فرهنگی و هنری در بخش های «سیمکان» و «کردیان» نیز برگزار شده است.

 

وی در پایان تصریح کرد: این آیین های عزاداری و سوگواری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی اهالی مسجد برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691