نمازگزاران مسجدالاقصی بار دیگر مورد آزار پلیس اسرائیل قرار گرفتند
نمازگزاران مسجدالاقصی بار دیگر مورد آزار پلیس اسرائیل قرار گرفتند

نمازگزاران مسجدالاقصی بار دیگر مورد آزار پلیس اسرائیل قرار گرفتند

پلیس رژیم صهیونیستی بار دیگر مسلمانانی را که در مسجدالاقصی مشغول عبادت بودند را هدف آزار و اذیت قرار داد. متعصبان یهودی حتی مناسک یهودی را که نقض‌کننده قوانین بازدید از مسجدالاقصی برای غیرمسلمانان بود، انجام دادند.
شناسه خبر : 841301 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «وفا»، پلیس رژیم صهیونیستی، امروز (سه شنبه، 16 مهر) مسلمانانی را که در مسجد الاقصی مشغول عبادت بودند، هدف آزار و اذیت قرار داد.

 

به گفته مقامات فلسطینی و شاهدان عینی، این آزارها برای تامین امنیت بازدیدهای تحریک آمیز متعصبان یهودی از مسجد الاقصی انجام شد.

 

پلیس اسرائیل کارت های شناسایی فلسطینی هایی که برای به جای آوردن نمازهای یومیه وارد مسجد الاقصی می شدند را کنترل می کرد و آنهایی که در باب الرحمه بودند را وادار به دور شدن از مسجد الاقصی کرد تا امکان بازدید بدون مانع برای متعصبان یهودی را فراهم کند.

 

یکی از وزرای کابینه و یک خاخام افراطی از جمله افرادی بودند که برای بازدید از مسجد الاقصی وارد آن شدند.

 

به گفته مقامات فلسطینی، متعصبان یهودی حتی مناسک یهودی را که نقض کننده قوانین بازدید از مسجدالاقصی برای غیرمسلمانان بود، انجام دادند.

 

بازدید متعصبان یهودی که مدافع تخریب مساجد مسلمانان و جایگزین کردن آنها با معابد یهودی هستند از مسجد الاقصی ،معمولا در روزهای تعطیلات یهودی ها،افزایش پیدا می کند.

 

پلیس رژیم صهیونیستی هم همواره با متعصبان یهودی در بازدید آنها از مسجد الاقصی همراهی می کند و مسلمانان را وادار به دور ماندن از مسیر یهودی ها که معمولا باب الرحمه است،می کند.

 

این در حالی است که وزارت اوقاف و امور مذهبی تشکیلات خودگردان فلسطین به طور جدی افزایش حملات و نقض حرمت مسجد الاقصی را از سوی یهودی ها را بارها و بارها محکوم کرده است.

پایان پیام/ 7