اجرای موفق طرح «از مسجد تا مدرسه» به همت کانون کنعان سنندج/مهارت‌افزایی در حوزه صنایع دستی
اجراي موفق طرح «از مسجد تا مدرسه» به همت کانون کنعان سنندج/مهارت‌افزايي در حوزه صنايع دستي

اجرای موفق طرح «از مسجد تا مدرسه» به همت کانون کنعان سنندج/مهارت‌افزایی در حوزه صنایع دستی

کانون فرهنگي هنري کنعان سنندج، با برگزاري دوره‌هاي مختلف صنايع دستي ذيل طرح «از مسجد تا مدرسه»، موفق به مهارت‌افزايي در عرصه هنر بومي ميان دانش‌آموزان شد.
شناسه خبر : 30938 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

«درخش علیمرادی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: طرح از مسجد تا مدرسه ویژه دانش‌آموزان پایه‌های مختلف مختلف تحصیلی در مدارس سنندج برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کنعان شهرستان سنندج افزود: در راستای اجرای این طرح دوره‌های آموزشی قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم و تفسیر برای مخاطبان برگزار شد.

 

وی گفت: در طرح دوره هایی نظیر طراحی، نقاشی پیشرفته، آموزش کلاش‌بافی، میناکارب، میتراکاری، معرق به صورت رایگان برای دانش‌آموزان برگزار شد.

 

مدیر خانه قرآن انوارالرحمه و کانون فرهنگی کنعان سنندج اعلام کرد: این دوره‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در برخی موارد در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

علیمرادی در ادامه از برگزاری کارگاه‌های اجتماعی و آسیب‌شناسی در ناحیه منفصل شهری ننله و روستای قلیان خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها با حضور بانوان و بچه‌های مسجدی این مناطق برگزار شد.

 

وی برگزاری جشن شکوفه‌های بهشت برای کلاس اولی‌ها، حمایت از بیماران خاص و خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کرونایی، مهرجویان ایتام و محسنین، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، اهدای کفش و لوازم‌التحریر و البسه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از دیگر اقدامات انجام شده توسط کانون فرهنگی هنری کنعان سنندج و مجموعه دارلایتام مهرماندگار بوده است.

 

گفتنی است، درخش علیمرادی علاوه بر راه‌اندازی کانون فرهنگی هنری کنعان، مدیریت خانه قرآنی انوارالرحمه و خیریه دارالایتام مهرماندگار را برعهده دارد.