بازدید امام جمعه وردنجان از کانون فرهنگی هنری اسوه هدایت/حمایت از کانون‌ها رشد و بالندگی مساجد را به همراه دارد
بازديد امام جمعه وردنجان از کانون فرهنگي هنري اسوه هدايت/حمايت از کانون‌ها رشد و بالندگي مساجد را به همراه دارد

بازدید امام جمعه وردنجان از کانون فرهنگی هنری اسوه هدایت/حمایت از کانون‌ها رشد و بالندگی مساجد را به همراه دارد

حجت الاسلام محمدي، امام جمعه وردنجان در بازديد از کانون اسوه هدايت، اظهار کرد: حمايت از کانون‌ها رشد و شکوفايي مساجد را به همراه دارد.
شناسه خبر : 30910 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام علی محمدی، امام جمعه وردنجان،چهارشنبه 13 مهر ماه با حضور در روستای حیدری از توابع شهرستان بن وتشکیل جلسه با هیات امنای بسیج، مدیر واعضای کانون فرهنگی هنری اسوه هدایت روستای حیدری در خصوص تقویت فعالیت  کانون ها وفعال کردن ونکات دیگر درباره جذب مردم وجوانها به مسجد با هیات امنا مسجد به گفتگو پرداخت.

 

 امام جمعه وردنجان در این بازدید با اشاره به اینکه رشد وشکوفایی بیشتر مساجد از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد میسر است، افزود: برای مطلوب برگزار شدن برنامه ها، شروع هر کار فرهنگی در شهرها و روستاها باید از مبداء مساجد صورت پذیرد و هماهنگی بین مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با ائمه جمعه و جماعات و هیات امنای مساجد و سایر ارکان مساجد برای فعالیت منسجم در مساجد نیز لازم است.


 وی اظهار کرد: در این بازدیدها ضمن بررسی فعالیت های کانون ها، پیشنهادات لازم جهت پویایی هرچه ببشتر کانون ها ارائه گردیده و نظرات مدیران کانون ها و هیات امنا مساجد برای فعالیت بهتر و بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است از شهرستان بن در طرح ملی ایران قوی در سال 1399، کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س)وردنجان، ضمن کسب 15986  امتیاز و کسب رتبه اول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بن حائز شرایط احراز رواق ترنج از شبستان هنر گردیده و این کانون رابط فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بن بوده و مدیران و رابطان کانون ها می توانند  از تجربیات این کانون استفاده کرده و امتیاز کانون خود را در سومین رویداد ملی فهما در سال 1400 افزایش دهند.