لزوم نیازسنجی مخاطبان در بحث فضای مجازی توسط کانون های مساجد
لزوم نیازسنجی مخاطبان در بحث فضای مجازی توسط کانون های مساجد

لزوم نیازسنجی مخاطبان در بحث فضای مجازی توسط کانون های مساجد

حجت الاسلام نجمی پور بر نیازسنجی مخاطبان در بحث فضای مجازی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود که پاسخ به شبهات در دو زمینه مهدویت و وهابیت به موقع داده شود.
شناسه خبر : 1100508 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه توجیهی و همفکری رابطان و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان سربیشه با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، امام جمعه سربیشه و رییس حوزه علمیه این شهر در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «احمد نجمی پور» با اشاره به اینکه طرح چهار «میم» «مسجد، منزل، مدرسه و محله» باید در سطح مدارس اجرایی شود، گفت: انتقادی که از انجمن اولیا و مربیان و آموزش و پرورش وجود دارد، عدم ارتباط دانش آموزان با مسجد و حضور در برخی از پایگاه‌ های مهم از جمله نماز جمعه و ... است.

 

وی تشویق دانش‌آ‌موزانی که در مسابقات مختلف حایز رتبه شده‌اند در مساجد و یا پایگاه‌های نماز جمعه را بسیار مهم توصیف کرد و با تاکید بر اینکه تربیت زمان‌بر است، افزود: برای نسل جوان، باید در کلاس‌های ورزشی نیز سرمایه‌گذاری کرد.

 

امام جمعه سربیشه باتاکید بر اینکه کار فرهنگی دستوری و فرمایشی به نتیجه نمی‌رسد، افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در میادین ورزشی، کوهنوردی،‌ فوتبال و ... شرکت کنند و تلاش کنند پیوند بین مسجد، مدرسه و محله رل تقویت کنند.

 

وی بر برگزاری برخی از جلسات در محلات مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: باید ارتباط گیری خوبی بین با نسل جوان برقرار شود و بعد از آن دقت شود که تربیت مراقبت و محافظت می‌خواهد.

 

نجمی پور بر نیازسنجی مخاطبان در بحث فضای مجازی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود که پاسخ به شبهات در دو زمینه مهدویت و وهابیت به موقع داده شود.

 

 

 

پایان پیام/ 70