نشست هم اندیشی رابطین فهمای شهرستان لردگان در سومین رویداد ملی فهما برگزار شد
نشست هم انديشي رابطين فهماي شهرستان لردگان در سومين رويداد ملي فهما برگزار شد
با حضور مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری

نشست هم اندیشی رابطین فهمای شهرستان لردگان در سومین رویداد ملی فهما برگزار شد

هشتمين نشست هم انديشي رابطين فهماي استان چهارمحال و بختياري پيرامون سومين رويداد ملي فهما درسال 1400 در شهرستان لردگان برگزار شد.
شناسه خبر : 30796 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، هشتمین نشست هم اندیشی رابطین از سلسله نشست های رابطین فهمای استان چهارمحال و بختیاری در سومین رویداد ملی فهما سال 1400 در شهرستان لردگان با حضور محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و سیده معصومه موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان لردگان و رابطین فهمای شهرستان لردگان در روز چهارشنبه هفتم مهرماه 1400 برگزار شد. 

 

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان لردگان و رابطین فهمای شهرستان لردگان به همه شرکت کنندگان در نشست خیرمقدم عرض کرده وافزود: رابطین فهمای بایستی نسبت به آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد هم‌گروه برای ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت فعالیت ها تا پایان آذر ماه 1400 خواهد بود، از هم اکنون رابطین فهما نسبت به ترغیب مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام نموده و از موکول کردن ثبت فعالیت ها به روزهای پایانی رویداد فهمای 1400 پرهیز کنند.

 


درادامه این نشست سیده معصومه موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان لردگان ضمن خیر مقدم به مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و همراهان گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و رابطین فهما ارائه کرده و خواستار توجه بیشتر و تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های لردگان و خانمیرزا شد.

 

 رابطین فهمای شهرستان نیز جداگانه مسائل و مشکلات موجود کانون های فرهنگی هنری مساجد هم گروه خود را اعلام نموده و فعالیت های هفته های جاری خود را در ارتباط با کانون های هم گروه و ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد را ارائه کردند.

 

در ادامه نشست محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و سیده معصومه موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان لردگان و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری استان به سوالات رابطین فهما پاسخ داده و توضیحات خود را در مورد چکونگی ثبت فعالیت های خودجوش  و میزان امتیازات و روند برگزاری رویداد ملی فهمای 1400 بیان کردند.

 

 
خاطرنشان می گردد، استان چهارمحال و بختیاری دارای 444 باب کانون فرهنگی هنری مساجد و 23 رابط فهما می باشد و شبکه رابطین فهمای  چهارمحال و بختیاری درطرح ملی ایران قوی در سال 1399، موفق به  کسب رتبه به شرح ذیل شده است:

 کانون فرهنگی هنری انصارالحسین از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) راستاب از شهرستان فارسان کسب رتبه برتر

کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع)گندمان، شهرستان بروجن کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه
کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه