وحدت حول محور ولایت رمز موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف
وحدت حول محور ولايت رمز موفقيت ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف
مدیر کانون زینبیه نکا عنوان کرد:

وحدت حول محور ولایت رمز موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف

باقري گفت: وحدت و همدلي حول محور ولايت رمز موفقيت و پيروزي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف نظير پيروزي انقلاب و دفاع مقدس به شمار مي آيند.
شناسه خبر : 30770 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: «محمدعلی باقری» در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی هنری  زینبیه شهرستان نکا گفت: تمام اقشار جامعه باید از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند و یاد و خاطر شهیدان را گرامی بدارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه شهرستان نکا که خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است خاطراتی از دوران جنگ را بیان کرد تا آینده سازان جامعه که آن دوران پرحماسه را ندیدند با آن رشادت ها آشنا شوند.

 

وی با  تاکید بر این مطلب که با  وحدت و همدلی حول محور ولایت که رمز  موفقیت  و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود باید  این  وحدت و همدلی  همانند  زمان  دفاع مقدس ادامه داشته باشد و بر اساس منویات مقام  معظم رهبری(مد ظله العالی)  گام های موثر  برای شکوفایی آرمان های جمهوری اسلامی برداشته شود.

باقری اظهار کرد: در  زمان  جنگ، 12 ساله بودم و به خاطر سن کم از اعزام ما  ممانعت می شد که با دستکاری شناسنامه به همراه دو همکلاسی خود به  جبهه رفتم اگر چه در آن  زمان نیاز  بود برای  دفاع  از میهن  به  جبهه برویم  ولی  هیچگاه  از مدرسه و ادامه تحصیل غافل نشدیم.

 

وی بیان کرد:  رفقای خود  را  در جنگ  از دست  دادم  و آنها  به  شهادت رسیدند  اما ما  باید در مسیر شهادت و ولایت حرکت کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

باقری ابراز کرد: من سه بار  موفق  به  اعزام جبهه های حق  علیه  باطل شدم  و  در یکی  از  عملیات ها  به عنوان  بی سیم چی  در کنار  دیگر رزمندگان  در داخل  سنگر در حال اطلاع رسانی  بودم  تنها که ناگهان سقف سنگر ریزش کرد  و با زمین مساوی شد و من در  زیر  آوار بودم که فقط به لطف  خدا،  روزنه ای  به واسطه آنتن بی سیم وجود داشت به  بیرون ارتباط  برقرار شد  و بعد از چند  ساعت متوجه من در سنگر شدند و از  زیر  آوار، من را بیرون آورند.

 

وی گفت: با توجه به تمام رشادت و ایثارگری ها در دوران هشت سال دفاع مقدس  باید  همیشه قدردان امام راحل، انقلاب و  شهیدان باشیم و همچنین از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اطاعت کنیم و لحظه ای از آرمان های نظام غافل نشویم.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، نماینده ولی فقیه در بازرگانی منطقه 2 کشور و امام جماعت این کانون و اقشار مختلف مردم  به ویژه جوانان و نوجوانان حضور داشتند.