مراسم عزاداری ظهر اربعین در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد
مراسم عزاداری ظهر اربعین در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

مراسم عزاداری ظهر اربعین در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

گواهیان گفت: آیین عزاداری و سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان (ع) در ظهر روز اربعین به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1099432 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۱

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آیینی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم بزرگداشت اربعین سید و سالار شهیدان (ع) و بازماندگان خاندان آل الله (ع) در ظهر روز اربعین گرامی داشته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مراسم با مرثیه سرایی و نوحه خوانی عطایی از ذاکران اهل بیت (ع) همراه بود و بچه های مسجد در مصیبت جانگداز حسین بن علی (ع) به سوگ نشستند.

 

وی بیان کرد: همچنین بچه های مسجد پس از این آیین، ناهار را میهمان سفره با برکت حضرت سیدالشهدا (ع) بودند.

 

گواهیان عنوان کرد: در برنامه دیگری به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در شب اربعین حسینی، یاد و خاطره شهدای کربلا گرامی داشته شد.

 

وی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی فصاحت کارشناس مذهبی و عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و مرثیه خوانی میرزایی از ذاکران اهل بیت (ع) ادامه پیدا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان گفت: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شده است.

پایان پیام/ 691