اهدای لوازم التحریر به دانش آ‌موزان نیازمند توسط کانون فرهنگی هنری امام رئوف(ع)
اهدای لوازم التحریر به دانش آ‌موزان نیازمند توسط کانون فرهنگی هنری امام رئوف(ع)

اهدای لوازم التحریر به دانش آ‌موزان نیازمند توسط کانون فرهنگی هنری امام رئوف(ع)

سیدین با اشاره به استمرار نهضت مواسات از سوی کانون امام رئوف(ع)، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس تعداد ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به نیابت از شهدای دفاع مقدس بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
شناسه خبر : 1099368 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۹

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،«سید محمد سیدین»، با اشاره به استمرار کمک های مومنانه به همت کانون امام رئوف اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،اربعین حسینی و بازگشایی مدارس از سوی کانون و خیریه وابسته این کانون لوازم التحریر، گوشت قربانی و کپسول اکسیژن تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام رئوف افزود: در این مرحله به نیابت از شهدای دوران دفاع مقدس و با یاری خانواده‌های معظم شهدا، همسران جانبازان، معتمدین محل و خیرین، تعداد ۵۰۰ بسته گوشت قربانی ویژه ایام ماه صفر در قالب بسته های یک کیلو و نیم تا 2کیلویی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.
 
 
 

سیدین با بیان اینکه برای تهیه این بسته‌های گوشت نذری۳۰ میلیون تومان هزینه شده، گفت:در پی شیوع مجدد کرونا و افزایش تعداد بیماران کرونایی و کمبود کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی دارای مشکلات حاد تنفسی که در منازل خود دوران قرنطینه را سپری می کنند با همکاری خیرین تعداد ۵ کپسول اکسیژن به ارزش ۱۵ میلیون تومان تهیه شد و این کپسول ها به صورت امانی با ارائه کارت ملی از طرف مسجد تحویل خانواده های بیماران نیازمند می شود.

 

 

وی به بازگشایی مدارس و آسیب دیدن مشاغل در پی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: خیریه زیر نظر کانون فرهنگی هنری امام رئوف با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا، مردم خیرخواه و ستاداجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای دانش آموزان نیازمند لوازم‌التحریر تهیه کرده است. در همین راستا ۳۰۰ بسته حمایتی لوازم التحریر به ارزش حدود ۲۰ میلیون توزیع شد و بسته های کمک آموزشی بسته به مقطع تحصیلی دانش آموزان شامل اول تا سوم ابتدایی، چهارم تا ششم ابتدایی، مقطع راهنمایی و مقطع دبیرستان متفاوت است.

 

 

پایان پیام/ 40