اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به محرومان به همت کانون شهدای صابرین
اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به محرومان به همت کانون شهدای صابرین

اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به محرومان به همت کانون شهدای صابرین

محمدی از اهدای ۳۰۰ سبد معیشتی به نیازمندان به همت کانون «شهدای صابرین» خبر داد و گفت: این کمک‌ها در راستای کمک های مومنانه و در قالب طرح «همدلی» اجرا شده است.
شناسه خبر : 1099412 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۱

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانونهای مساجد، «حسین محمدی»، از اجرای طرح «همدلی» به همت فعالین کانون فرهنگی هنری شهدای صابرین استان تهران خبر داد و اظهار کرد: همزمان با دهه سوم ماه صفر و اربعین حسینی، کمک های مؤمنانه در قالب طرح همدلی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری شهدای صابرین توزیع شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای صابرین افزود: در شرایطی که کرونا همچنان در اوج است؛ دستگیری از نیازمندان وظایف مهمی است که به عنوان مسلمان برعهده داریم و نباید از حال مومن غافل بمانیم. بنابر این این طرح و پویش های همدلی، دستگیری از نیازمندان در راستای تداوم رزمایش مؤمنانه با نام و یاد امام حسین(ع) به مناسبت اربعین حسینی اجرا می شود و کار بسیار ارزنده و پربرکتی است که امیدواریم ثمرات آن را در سطح جامعه شاهد باشیم.

 

محمدی از اهدای ۳۰۰ سبد کالای معیشتی به نیازمندان به همت بچه های کانون و با مشارکت پایگاه بسیج و خیرین خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای کمک های مومنانه و با هزینه ۱۰ میلیون تومانی اجرایی شد.

 

وی افزود: علاوه بر اجرای کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان، نشست های بصیرتی و برگزاری مراسم عزاداری هم در دستور کار اعضای این کانون است.

 

 

پایان پیام/ 40