پیام نصرت و پیروزی انقلاب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خصوصیت بارز زیارت اربعین است
پيام نصرت و پيروزي انقلاب حضرت اباعبدالله الحسين (ع) خصوصيت بارز زيارت اربعين است

پیام نصرت و پیروزی انقلاب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خصوصیت بارز زیارت اربعین است

حجت الاسلام ميرمهدي گفت: زيارت اربعين از خصوصيات مهمي برخوردار است و آن مسئله نصرت و پيروزي انقلاب حضرت اباعبداله الحسين (ع) است.
شناسه خبر : 30721 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما) از استان مرکزی: حجت الاسلام سیداحمد میرمهدی رئیس حوزه علمیه استان امام خمینی(ره) اراک  4 مهرماه در وبینار تخصصی اربعین حسینی که به همت ستاد فهمای استان مرکزی برگزار شد گفت: زیارت اربعین از خصوصیات مهمی برخوردار است و آن مسئله نصرت و پیروزی انقلاب حضرت اباعبداله الحسین (ع) است.

وی با بیان اینکه زیارت اربعین یک زیارت پیروزمندانه است، افزود: بعد از حادثه کربلا حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع)، در شام کاری کردند که یزد و عبیداله  مفتضح شوند و اهل بیت توانستند به رهبری این دو بزرگوار به زیارت امام حسین(ع) در کربلا مشرف شوند و بعد از آن همه مشقت این زیارت را با پیروزی انچام دهند .

این استاد حوزه های علمیه ادامه داد: هدف در زیارت اربعین نجات بندگان خدا از جهالت و گمراهی بیان شده و همچنین احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی خاطر نشان کرد: در روایات تاکید شده است که هر کسی از راه دور به امام حسین(ع) سلام دهد جز زائران محسوب می شود که امیدواریم با دل های شکسته برای رفع گرفتاری از بلاد مختلف و نابودی این ویروس کرونا دعا کنیم و در مسیر حکومت مهدوی حرکت کنیم.