کانون‌های مساجد یکی از ارکان مسجد تراز اسلامی است
کانون‌های مساجد یکی از ارکان مسجد تراز اسلامی است

کانون‌های مساجد یکی از ارکان مسجد تراز اسلامی است

حسن زاده گفت: کانون های مساجد یکی از ارکان مسجد تراز اسلامی است و فعالان این حوزه باید در این خصوص تلاش مضاعفی برای نقش آفرینی در خصوص ارائه الگوهای مناسب مسجد تراز اسلامی داشته باشند.
شناسه خبر : 840180 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی حسن زاده» شامگاه 13 مهرماه در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مسجد تراز اسلامی در قالب یک طرح جامع گردآوری شده است تا ارکان این نهاد معنوی مشخص و تبیین شود.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا (سلام الله علیها) تصریح کرد: کانون های مساجد یکی از ارکان مسجد تراز اسلامی است و فعالان این حوزه باید در این خصوص تلاش مضاعفی برای نقش آفرینی در خصوص ارائه الگوهای مناسب مسجد تراز اسلامی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: تقویت جبهه فرهنگی از مهمترین عوامل برای حفظ جایگاه مسجد و رسیدن به هدف مسجد تراز اسلامی است.

 

حسن زاده خاطر نشان کرد: فعالان قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در یک طرح ابتکاری اپلیکیشن اربعین را به صورت سه زبانه منتشر کرده اند و این نرم افزار بزودی با ارتقا به چهارزبانه و اضافه کردن الگوهای مکه و مدینه ارائه خواهد شد.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا (سلام الله علیها) افزود: علاقمندان راهپیمایی اربعین حسینی می تواند از خدمات این اپلیکیشن به خوبی بهره مند شوند.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: مهمترین وظیفه نهادهای فرهنگی هماهنگی برای تقویت و پشتیبانی در خاکریز فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

حسن زاده یادآور شد: هم افزایی در جبهه فرهنگی موجب تقویت بیش از پیش و هماهنگی در کارهای فرهنگی و حرکت جمعی و همسو می شود.

پایان پیام/ 365