برگزاری پانزدهمین یادواره ۴۱ تن از شهدای کانون مسجد قائم بالا بهشهر
برگزاری پانزدهمین یادواره ۴۱ تن از شهدای کانون مسجد قائم بالا بهشهر

برگزاری پانزدهمین یادواره ۴۱ تن از شهدای کانون مسجد قائم بالا بهشهر

روشنعلی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا، پانزدهمین یادواره ۴۱ تن از شهدای مسجد قائم بالا بهشهر به همت کانون فرهنگی هنری مسجد و پایگاه بسیج مسجد قائم بالا یهشهر برگزار شد.
شناسه خبر : 1099235 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

«مصطفی روشنعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: افتخار بچه های کانون های فرهنگی مساجد تکریم در برابر افتخاری است که شهدا برای ما آوردند و برای این مهم با تمام توان پای کار خواهیم بود و برگزارییادواره شهدا یکی از ابزارهای تکریم شهدا و خانواده های شهداست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد قائم بالا یهشهر افزود: امروز وظیفه ما آن است که در سطح کانون فرهنگی هنری مسجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش کنیم و برگزاری یاد.واره شهدا یکی از راههای تحقق منویات رهبری در این بخش است.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مسجد در نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در بین نسل جدید اهتمام جدی دارد؛ خاطر نشان کرد: برگزاری سه شنبه های تکریم و تلاش برای حضور در بین خانواده شهدا با حضور جوانان و نوجوانان یکی از برنامه های مهم ماست.

 

روشنعلی گفت: همچنین غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا در طول هفته دفاع مقدس و برگزاری نشست های روشنگری برنامه های مهم ما با هدف نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلتمی و شهید و شهادت در بین نسل جدید است و با قوت اجرایی می شود.

 

به گزارش شبستان، پانزدهمین یادواره 41 تن از شهدای مسجد قائم بالا بهشهر با سخنران حجت الاسلام داوری از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و اخوی شهید بزرگوار داوری و مداحان حسین روشنعلی و اسماعیل شیخ بهایی، یکشنبه 4 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم بالا بهشهر برگزار شد.

پایان پیام/ 175