اهدای ۱۵ بسته معیشتی به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر به نیازمندان
اهدای ۱۵ بسته معیشتی به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر به نیازمندان

اهدای ۱۵ بسته معیشتی به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر به نیازمندان

الیاسی از اهدای ۱۵سبد کالای معیشتی به نیازمندان به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای کمک های مومنانه در آستانه اربعین حسینی اجرایی شد.
شناسه خبر : 1098706 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: همزمان با سالروز بزرگداشت اربعین حسینی، کمک های مؤمنانه در قالب طرح همدلی در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر به همت کانون فرهنگی هنری شهدا این روستا اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: در آستانه اربعین حسینی و در شرایطی که کرونا همچنان در اوج است؛ دستگیری از نیازمندان وظایف مهمی است که به عنوان مسلمان برعهده داریم و نباید از حال مومن غافل بمانیم.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح و پویش های همدلی دستگیری از نیازمندان در راستای تداوم رزمایش مؤمنانه با نام و یاد امام حسین(ع) در آستانه اربعین حسینی است و کار بسیار ارزنده و پربرکتی است که امیدواریم ثمرات آن را در سطح جامعه شاهد باشیم.

 

الیاسی از اهدای 15سبد کالای معیشتی به نیازمندان به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای کمک های مومنانه و با هزینه 3 میلیون تومانی اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: در شب و روز منتهی به اربعین حسینی علاوه بر اجرای کمک های مومنانه ودستگیری از نیازمندان، نشست های بصیرتی و برگزاری عزاداری اربعین حسینی هم در دستور کار اعضای این کانون است.

 

وی یادآور شد: در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی و کروناقرار داریم و زندگی و معیشت بسیاری از مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه بسیار تنگ شده است و همه با هم باید برای رفع مشکلات این عزیزان تلاش کنیم.

 

پایان پیام/ 175