پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» برگزار می شود
پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» برگزار می شود

پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» برگزار می شود

پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» به میزیانی خبرگزاری شبستان در راستای انتشار اخبار و تصاویر از مراسم قرائت زیارت اربعین و آیین های سنتی و محلی ایران اسلامی و خارج از کشور به ویژه عراق برگزار می شود.
شناسه خبر : 1098663 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» به میزیانی خبرگزاری شبستان در راستای انتشار اخبار و تصاویر از مراسم قرائت زیارت اربعین و آیین های سنتی و محلی ایران اسلامی و خارج از کشور به ویژه عراق برگزار می شود.

 

انتشار اخبار و تصاویر «عکس و فیلم» از مراسم قرائت زیارت اربعین، پیاده روی، مواکب حسینی، عزاداری مساجد و هیئت مذهبی و همچنین آیین های سنتی و محلی ایران اسلامی و خارج از کشور به ویژه عراق از محورهای این پویش سراسری است.

 

استفاده حداکثر ۱۵۰ کلمه در یک خبر، ارسال حداکثر سه قطعه عکس به صورت افقی و ارسال حداکثر ۲ دقیقه فیلم حداکثر ۲۵ مگابایت از شرایط شرکت در پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» تعیین شده است.

 

علاقه‌ مندان می توانند متن خبر و یا تصاویر خود را با ذکر جزییات «نام و نام خانوادگی فرستنده، شماره همراه، مکان جغرافیایی مرتبط با موارد ارسالی» از طریق پیام رسان های گپ،ایتا و واتساپ به شماره ۹۸۹۳۸۷۵۳۶۶۷۰ ارسال کنند.

 

پایان پیام/ 73