خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جمع نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)»
خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جمع نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)»

خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جمع نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: ۲ تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور در جمع نوجوانان مسجدی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به خاطره گویی از آن دوران درخشان پرداختند.
شناسه خبر : 1098604 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۱۰

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: بازگویی خاطرات دوران شکوهمند دفاع مقدس لازم و ضروری بوده و این مهم باید برای همیشه باقی بماند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: وظیفه بازماندگان و رزمندگان آن دوران این است که با بیان خاطرات رشادت ها و دلیرمردی های شهدا و رزمندگان نگذارند این دوران شکوهمند به فراموشی سپرده شود.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در این راستا و به سبب بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس و نقش رزمندگان شهرستان در آن دوران، با دعوت از راویان و رزمندگان به نوبه خود در زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس سهیم شدند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور امیر عضدی و جعفرزادگان از رزمندگان دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار و بچه های نوجوان مسجدی به پای خاطرات شیرین دفاع مقدس از زبان بازماندگان آن دوران نشستند.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم همراه با نماز مغرب و عشا برگزار شد، تصریح کرد: همچنین مرثیه خوانی ذاکران نوجوان اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این شب خاطره بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان گفت: پخش کلیپ های دوران دفاع مقدس، برگزاری شب های خاطره دفاع مقدس و... از برنامه هایی است که همواره در این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود.

 

پایان پیام/ 691