توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی در شهرقدس
توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی در شهرقدس

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی در شهرقدس

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در آستانه فرارسیدن اربعین سیدالشهدا علیه السلام، نذورات حسینی عطر و بوی انفاق و رنگ و روی ایثار و مقاومت در شهرقدس به خود گرفت.
شناسه خبر : 1098426 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در آستانه فرارسیدن اربعین سیدالشهدا علیه السلام، نذورات حسینی عطر و بوی انفاق و رنگ و روی ایثار و مقاومت در شهرقدس به خود گرفت.
به همین منظور با همکاری خیرین، نیروهای بسیجی، جهادی و مراکز خیریه بسته های کمک معیشتی تهیه و میان خانواده های کم برخوردار شناسایی شده و آسیب دیده از کرونا توزیع شد. 
در این اقدامات خیرخواهانه، با کمک خیرین مرکز خیریه مکتب الرضا(ع) و خادمیاران رضوی شهرقدس تعداد 85 بسته کمک معیشتی شامل گوشت، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، چای، قند و دیگر اقلام مورد نیاز تهیه و میان خانواده های تحت پوشش توزیع شد. 
همچنین ، تعدادی بسته لوازم التحریر با کمک خیرین و معتمدین محل تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد تا سال تحصیلی جدید را با امید و نشاط آغاز کنند. 
علاوه بر این، در تداوم کمک های مومنانه، تعداد 350 بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس تهیه شد. 
در ادامه رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، با کمک مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه سلام الله علیها تعداد 30 جفت کفش و 70 بسته لوازم التحریر با همکاری دانشگاه علمی کاربردی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

پایان پیام/ 704