تکریم مادران شهدا در سومین رویداد ملی فهما تحت عنوان شکوه مادری 
تکریم مادران شهدا در سومین رویداد ملی فهما تحت عنوان شکوه مادری 

تکریم مادران شهدا در سومین رویداد ملی فهما تحت عنوان شکوه مادری 

یونس میجانی گفت: از آنجایی که امسال در سومبن رویداد ملی فهما، طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان طرح شکوه مادری برگزار می‌شود و ما تصمیم داریم این طرح ملی را در هفته دفاع مقدس با تجلیل و تکریم مادران شهدا برگزار کنیم.
شناسه خبر : 1097811 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۱۹

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: از آنجایی که امسال در سومبن رویداد ملی فهما، طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان طرح شکوه مادری برگزار می‌شود و ما تصمیم داریم این طرح ملی را در هفته دفاع مقدس با تجلیل و تکریم مادران شهدا برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: در این ویژه برنامه به دیدار مادران شهید پرور که الگوی، ایثار، صبر، استقامت و  فداکاری هستند رفته و از آنها تجلیل می کنیم.

 

وی بیان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت دفاع مقدس، اجرای طرح ملی شنبه های کتاب است که با رویکرد معرفی کتاب هایی از زندگی شهدا اجرا می شود.


میجانی ابراز کرد: همچنین در این هفته نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس برگزار می‌شود و در راستای این نمایشگاه کتاب ها و آثار دفاع مقدس و نیز عکس های شهدا در معرض دید اهالی مسجد قرار داده می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز یکی از شب های دفاع مقدس به عنوان شب شعر و خاطره دفاع مقدس در نظر گرفته شده که در این شب نوجوانان و جوانان مسجدی اشعار و سروده های خود را قرائت کرده و همچنین راویان به روایتگری دوران دفاع مقدس می پردازند.


وی ادامه داد: روایتگری شب شعر و خاطره دفاع مقدس با دعوت از یادگاران هشت سال دفاع مقدس انجام می شود.


میجانی اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، تولید محتوا و نشر آنها در فضای مجازی است و به همین منظور به کمک بچه های مسجدی کانون امام علی (ع) کلیپ و عکس نوشته هایی با مضمون دفاع مقدس تولید و منتشر می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه هدف از اجرای ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس را، بزرگداشت این هفته، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی نسل جدید با شهدا و آرمان های آنها برشمرد.

پایان پیام/ 586