برپایی موکب «سفینه نور» در کانون شهید مطهری بابل
برپایی موکب «سفینه نور» در کانون شهید مطهری بابل

برپایی موکب «سفینه نور» در کانون شهید مطهری بابل

کامیاب از برپایی موکب «سفینه نور» ویژه اربعین حسینی به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل خبر داد.
شناسه خبر : 1097709 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

«محمدرضا کامیاب»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به شیوع کرونا و محدودیت سفر به کربلا و حضور در پیاده روی میلیونی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) اشاره و اظهار کرد: امسال به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری برای جاماندگان اربعین موکب در بابل برپاشده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل بابیان اینکه موکب «سفینه نور» از 14شب مانده به اربعین امام حسین(ع) در محوطه ای به ماسحت 2هزار و 500متر برپاشده، افزود: هر شببین 700-800سوگوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران آن حضرت با حضور در این موکب به عزاداری برای آل الله می پردازند.

 

وی با اشاره به اقبال عمومی مردم و مسئولین از اجرای تئاتر های اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگر محله بابل، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه اربعین امام حسین(ع) به همت بچه های مسجد خراسانی رودگر محله تئاتر هایی با محتوای محرم، عاشورا و اربعین تولید و در این ایام روی صحنه می رود.

 

کامیاب با بیان اینکه در این موکب ترویج مفاهیم دینی را با ارائه خدمات به نیت امام حسین(ع) پیگیر هستیم، یادآورشد: عزاداران حسینی از سوی خادمین موکب «سفینه نور» با چای و قهوه عراقی، غذای گرم و ساندویچ پذیرایی می شوند.

 

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت های این موکب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا همراه است، گفت: علاقه‌‌مندان به تماشای نمایش های اعضای کانون شهید مطهری می‌توانند تا اربعین حسینی هر شب به موکب «سفینه نور» مراجعه کنند.

پایان پیام/ 286