مقاومت با دو بال علم و معرفت دینی، درس شهدا به دانش آموزان
مقاومت با دو بال علم و معرفت ديني، درس شهدا به دانش آموزان
امام جمعه راز در جمع بچه مسجدی ها؛

مقاومت با دو بال علم و معرفت دینی، درس شهدا به دانش آموزان

مراسم گراميداشت ارزش هاي دفاع مقدس به همت فعالان کانون فرهنگي هنري قدس مسجد جامع راز با معرفي و تقدير از فعالان برنامه هاي اوقات فراغت تابستاني در اين مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 30580 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «حسین نادعلی زاده» امام جمعه شهر راز در مراسم گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس که با تقدیر از فعالان مسجدی و اختتام برنامه های فراغت تابستانی کانون فرهنگی هنری قدس شهرستان راز و جرگلان همراه بود، با توصیه به کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم به علم اندوزی و ارتقاء علمی، گفت: تلاش کنید کسب علم همراه معرفت و بینش دینی و معرفتی همراه باشد.

وی در ادامه مطلب فوق با گرامیداشت ارزش های هشت سال دفاع مقدس و از جان گذشتگی شهدا، اضافه کرد: اغلب ایثارگران و شهیدان از دانش آموزان و جوانان بودند، که در کنار تحصیل معرفت دینی و معنویت هم کسب کردند و در راه دین جان خود را فدا کردند.

وی با عنوان اینکه  ضرورت دارد   امروز از  فرهنگ شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع شود، اظهار امیدواری کرد: با تبیین و ترویج فرهنگ شهدا و ارزش های دفاع مقدس و آگاهی رسانی ضرورت این مهم در میان عموم جامعه می توانیم مدافع دستاوردهای شهیدان و ایثارگران  باشیم.

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های فعالان مسجدی، هفته دفاع مقدس و عرصه های حماسی و غیورانه ای که جوانان و نوجوانان در ایستادگی مقابل دشمنان  رقم زدند را ستودنی خواند.

وی نشر ارزش های دفاع مقدس  را موضوعی مهم و از اولویت های فرهنگی خواند و گفت: اهالی مسجد و فعالان کانون ها با تلاش در این راستا می توانند نقش محوری داشته باشند.

شیرازیان، به برگزاری رویداد ملی فهما اشاره کردو با عنوان اینکه سومین دوره این رویداد هم اکنون در حال برگزاری است، اعلام کرد: فعالان کانون های مساجد می توانند اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار خود را در حوزه های فرهنگی و هنری و نیز کارآفرینی در قالب 12 رواق و بیش از 40 برنامه  تا پایان آذرماه جاری در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

برگزاری  نمایشگاهی از آثار تولیدی بچه های مسجد و نیز عکس هایی از دوران دفاع مقدس و سلحشوری جوانان و نوجوانان در آن دوران، معرفی و تقدیر از فعالان برنامه های اوقات فراغت تابستانی، غبار روبی مزار شهدای گمنام شهر راز و دیدار با خانواده شعید والامقام «محمد تقی شفیعی»  از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

 

پایان/