کانون‌های مساجد پیشتاز ارایه خدمات فرهنگی هنری در روستاها و مناطق محروم هستند
کانون‌هاي مساجد پيشتاز ارايه خدمات فرهنگي هنري در روستاها و مناطق محروم هستند
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛

کانون‌های مساجد پیشتاز ارایه خدمات فرهنگی هنری در روستاها و مناطق محروم هستند

«يوسف اميني»، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي در بازديد از کانون فرهنگري ياران خورشيد اين استان اظهار کرد: کانون‌هاي مساجد پيشتاز خدمات فرهنگي هنري در روستاها و مناطق محروم هستند
شناسه خبر : 30551 تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، کانون فرهنگی هنری یاران خورشید، میزبان «یوسف امینی» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بود.

 

امینی در بازدید از این کانون طی سخنانی اظهار کرد: سازو کار حمایت از کانون های مساجد امروز هوشمند شده است و این کار برای نشان دادن ظرفیت ها و توانمندی های کانون های موفق اقدامی ستودنی است .

 

وی با اشاره به فعالیت های گسترده فرهنگی هنری در مساجد افزود : سامانه بچه های مسجد عدالت در دسترسی به اطلاعات و ثبت فعایت ها و نمایش توانمندی ها را فراهم کرده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشتاز خدمات فرهنگی هنری در روستاها و مناطق محروم هستند بیان کرد : فعالیت های کانون مردمی  است و باید از ظرفیت ها و توان مردم استفاده شود.

 

امینی ضمن تقدیر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری یاران خورشید ، اظهار داشت : کانون های فرهنگی هنری مساجد با شبکه گسترده ای که دارند منشاء خدمات بسیار بزرگی در کشور بودند.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری یاران خورشید شهر چنار در شهرستان کلات قرار دارد و یکی از کانون های فعال و موفق در سامانه بچه های مسجد می باشد.

کلمات کلیدی: بازديد از کانون ها