همدلی فعالان فهما دستگیر یک‌هزار خانواده نیازمند در خراسان شمالی می‌شود
همدلي فعالان فهما دستگير يک‌هزار خانواده نيازمند در خراسان شمالي مي‌شود
همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین حسینی؛

همدلی فعالان فهما دستگیر یک‌هزار خانواده نیازمند در خراسان شمالی می‌شود

شيرازيان با اشاره به ويژه‌برنامه‌هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: يک‌هزار بسته گوشت قرباني اهدايي موسسه حضرت خديجه (س) شهر قم، همزمان با اين هفته و در آستانه اربعين حضرت سيد الشهدا (ع) به دست نيازمندان مي‌رسد.
شناسه خبر : 30546 تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۰:۰۹

«هاشم شیرازیان»، در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اعلام این خبر گفت: با همراهی فعالان فهما، در سراسر استان نهمین  رزمایش کمک مومنانه  با دستگیری از یک هزار خانواده نیازمند  در مناطق مختلف شهری و روستای  انجام می گیرد.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: این بسته های همدلی حاوی گوشت قربانی نذری ویژه طرح قربانی ماه صفر و ایام اربعین حسینی است که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلوزیونی «سمت خدا» تهیه شده و به صورت ماهانه به استان های مختلف ارسال می شود.

شیرازیان همچنین اعلام کرد: در خراسان شمالی نیز با مشارکت کانون های رابط در شهرستان های مختلف استان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

وی در ادامه گفت:  رابطان  کانون های مساجد در شهرستان ها و نقاط مختلف استان با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، در این کار خداپسندانه و خیزخواهانه سهیم می شوند و این بسته های همدلی را به دست افراد شناسایی شده می رسانند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین با تکمیل مطالب قبل، افزود: 19 کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط  کانون ها در این امر همدلانه مشارکت دارند.

 

شیرازیان همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال گذشته آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از 9 هزار و 600 هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

وی برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی به صورت مجازی  و نیز اجرای دو وبینار مجازی ویژه اربعین حسینی با حضور اساتید مطرح  حوزه و دانشگاه، تکریم مادران شهدا درقاب سه شنبه های تکریم و طرح ملی شکوه مادری، تقدیر از فعالان فهما و نشست های هم اندیشی با حضور فعالان کانون ها به عنوان مدافعان فرهنگ مسجد و مروج ارزش های دینی را ازاهم برنامه های هفته دفاع مقدس  نام برد.