اجرای پویش ملی «مشق احسان» در شهرستان پاسارگاد به همت کانون «رهپویان شهدا»
اجرای پویش ملی «مشق احسان» در شهرستان پاسارگاد به همت کانون «رهپویان شهدا»

اجرای پویش ملی «مشق احسان» در شهرستان پاسارگاد به همت کانون «رهپویان شهدا»

یارمحمودی از اجرای پویش ملی «مشق احسان» به همت کانون «رهپویان شهدا» در شهرستان پاسارگاد خبر داد و گفت: این پویش در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1095184 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

«علی اکبر یارمحمودی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید و در راستای تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار طرح جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در سطح شهرستان پاسارگاد در حال برگزاری است.
 

مدیر کانون فرهنگی هنری «رهپویان شهدا» مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» سعادت شهر شهرستان پاسارگاد افزود: در قالب این طرح اقلامی نظیر کیف، کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری ویروس کرونا اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محل جمع آوری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سعادت شهر است، خاطرنشان کرد: در محل مسجد غرفه ای برای جمع آوری اقلام اهدایی پیش بینی شده است و علاقمندان به مشارکت در پویش ملی «مشق احسان» می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6104337131757104 واریز کنند.

یار محمودی همچنین یادآور شد: در این پویش ملی جبهه انقلاب فرهنگی، پایگاه مقاومت بسیج «امام رضا (ع)»، هیئت «عشاق الحسین (ع)»، کانون فرهنگی هنری «رهپویان شهدا»، شبکه جوانان رضوی شهرستان پاسارگاد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مشارکت دارند.
 

پایان پیام/ 130