مشارکت بچه های کانون «مشکات الرضا (ع)» در پایش واکسیناسیون مناطق محروم
مشارکت بچه های کانون «مشکات الرضا (ع)» در پایش واکسیناسیون مناطق محروم

مشارکت بچه های کانون «مشکات الرضا (ع)» در پایش واکسیناسیون مناطق محروم

رحیمی گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در طرح پایش واکسیناسیون مناطق محروم در شهرستان جهرم مشارکت کردند.
شناسه خبر : 1095146 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح پایش واکسیناسیون مناطق محروم که در جهرم و با مشارکت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: این طرح در قالب کمپین «من واکسن می زنم» در حال اجرا بوده و واکسیناسیون افراد به صورت محله ای و با مراجعه به درب منازل شان انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه و با مشارکت بچه های مسجد برخی از نقاط محروم جهرم مورد واکسیناسیون قرار گرفته شد، عنوان کرد: این طرح با حضور فعال بچه های مسجد ادامه دارد.

 

رحیمی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، با حضور در منطقه کوی «شهید سحرخیز»، اهالی این منطقه واکسن کرونا را دریافت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای خدمت به مردم پای کار بوده اند، گفت: تهیه بسته های مواد غذایی و توزیع آن میان خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا از جمله این فعالیت ها بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» ادامه داد: همچنین ضدعفونی و گندزدایی محیط ادارات ونهادهای مختلف دولتی، معابر، منازل مسکونی و ... به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است.

 

وی در پایان گفت: خدمات این کانون در زمینه تامین بسته های مواد غذایی تا کنون در چند مرحله به اجرا در آمده و روستاهای محروم شهرستان نیز از این حیث بهره مند شده اند.

 

پایان پیام/ 691