رویداد ملی فهما بستر شناسایی استعداد های نهفته در مساجد است
رويداد ملي فهما بستر شناسايي استعداد هاي نهفته در مساجد است
دبیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

رویداد ملی فهما بستر شناسایی استعداد های نهفته در مساجد است

ابدالي پور گفت: رويداد ملي «فهما» زمينه بروز و کشف استعدادهاي نهفته در کانون هاي مساجد را فراهم کرد و اين روند تاثير مثبتي براي حضور نسل جوان در فعاليت هاي فرهنگي در مساجد داشت.
شناسه خبر : 30420 تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۶
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، « محمد ابدالی پور» امروز در حاشیه دوره  آموزشی فهما برای مدیران و رابطان کانون های مساجد  خرم آباد با اشاره به برگزاری طرح ملی فهما، افزود: این اقدام ملی در راستای تقویت و بهینه‌سازی اوقات فراغت طراحی شده است.

 

 مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار داشت: فهما یک طرح در سطح ملی است که تلاش می‌کند با محور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رنگ و بویی متفاوت به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بدهد.

 

 وی  با بیان اینکه «فهما» زمینه کشف استعدادهای نهفته در کانون های مساجد را فراهم می کند، گفت: رویداد ملی «فهما» زمینه بروز و کشف استعدادهای نهفته در کانون های مساجد را فراهم کرد و این روند تاثیر مثبتی برای حضور نسل جوان در فعالیت های فرهنگی در مساجد داشت.

 

ابدالی پور با اشاره اینکه امسال سومین دوره از رویداد ملی فهما  نیز همانند دوره های قبلی در ۳ شبستان و ۱۲ رواق اجرایی خواهد شد، ادامه داد: این دوره هم همانند دوره های قبلی فعالان کانون های مساجد باید فعالیت های فرهنگی خود را در پروفایل کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند و امیدواریم فعالان کانون های مساجد همچون دور اول توانمندی های خود را به خوبی نشان دهند.

 

وی ادامه داد: اجرای برنامه های همچون «سه شنبه های تکریم درقالب مادرانه فهما»، ، «تابستانه فهما»، تکمیل پروفایل در سامانه بچه های مسجد ، ثبت برنامه ها در ۱۲  رواق  و سه شبستان از اولویت های سومین دوره رویداد ملی فهما   است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: در راستای  تقویت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد، دوره های آموزشی برای مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شده است.