توزیع یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای نذری در شب شهادت امام حسن مجتبی (ع)
توزیع یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای نذری در شب شهادت امام حسن مجتبی (ع)

توزیع یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای نذری در شب شهادت امام حسن مجتبی (ع)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی از برنامه های سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، طعام نیازمندان و عزاداران حسینی بود که به همین منظور یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به صورت بیرون بر در بین خانوارهای نیازمند و عزاداران توزیع شد.
شناسه خبر : 1094383 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون شهید باکری در طول سال بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا شامگاه گذشته هم زمان با شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری برگزار شد.


وی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی و اهمیت رعایت نکات بهداشتی، این مراسم در فضای باز همراه با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، طعام نیازمندان و عزاداران حسینی بود که به همین منظور یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به صورت بیرون بر در بین خانوارهای نیازمند و عزاداران توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: تعداد  ۵۰۰  خانوار نیازمند در سطح جنوب کرمان تحت حمایت این کانون فرهنگی هنری قرار دارند که به مناسبت های مختلف از آنها حمایت می شود.


وی اظهار کرد: هم زمان با شهادت امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۱۰ کیسه آرد در بین نیازمندان یکی از روستاهای شهرستان کهنوج توزیع شد.


حجت الاسلام خاوری تاکید کرد: بچه های مسجدی کانون شهید باکری سیره اهل بیت (ع) را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند و بر همین اساس از هر فرصتی برای یاری رساندن به نیازمندان بهره می برند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: این بچه مسجدی ها به صورت خودجوش و جهادی و مخلصانه در سخت ترین شرایط همچون وقوع سیل، زلزله و دوران کرونا به کمک مردم و نیازمندان شتافته اند.

پایان پیام/ 586